zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:280743

Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)

Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)

Zakres zadań:
  • obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów,
  • obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.,
  • rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta,
  • współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części oraz działu handlowego,
  • badanie satysfakcji Klienta.

Wymagania:
  • zdolności w relacjach interpersonalnych,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe zadania i chęć nauki,
  • umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami IT,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre.

Oferujemy:
  • pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
  • pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy,
  • motywacyjny system wynagradzania,
  • stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu,
  • możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
  • prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
  • świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych,
  • system płatnych poleceń pracowniczych,
  • strzeżony parking pracowniczy.

Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)



Zakres zadań:

obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów,
obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.,
rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta,
współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części oraz działu handlowego,
badanie satysfakcji Klienta.




Wymagania:

zdolności w relacjach interpersonalnych,
komunikatywność,
otwartość na nowe zadania i chęć nauki,
umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców,
umiejętność posługiwania się narzędziami IT,
mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre.




Oferujemy:

pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy,
motywacyjny system wynagradzania,
stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu,
możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych,
system płatnych poleceń pracowniczych,
strzeżony parking pracowniczy.




Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama