ID:280743
Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)
Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)Zakres zadań: - obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów,
- obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.,
- rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta,
- współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części oraz działu handlowego,
- badanie satysfakcji Klienta.
Wymagania: - zdolności w relacjach interpersonalnych,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe zadania i chęć nauki,
- umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców,
- umiejętność posługiwania się narzędziami IT,
- mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre.
Oferujemy: - pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
- pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy,
- motywacyjny system wynagradzania,
- stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu,
- możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
- prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
- świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych,
- system płatnych poleceń pracowniczych,
- strzeżony parking pracowniczy.
Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant Działu Business Development Centre (m/k)
Zakres zadań:
obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów,
obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.,
rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta,
współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części oraz działu handlowego,
badanie satysfakcji Klienta.
Wymagania:
zdolności w relacjach interpersonalnych,
komunikatywność,
otwartość na nowe zadania i chęć nauki,
umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców,
umiejętność posługiwania się narzędziami IT,
mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego,
mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre.
Oferujemy:
pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy,
motywacyjny system wynagradzania,
stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu,
możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań,
prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych,
system płatnych poleceń pracowniczych,
strzeżony parking pracowniczy.
Numer referencyjny: a0t6N000009OLoEQAW