zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:240469

Specjalista ds. wsparcia Klienta

Numer referencyjny: 001

Opis firmy:

Do Kodilla we Wrocławiu (Racławicka 13) poszukujemy Specjalisty ds. wsparcia klienta (kursanta).

O firmie:
Startup, który zmienia polską edukację. Jesteśmy szybko rozwijającą się szkołą programowania on-line. Pomagamy od podstaw wejść w świat programowania i wspieramy naszych kursantów w poszukiwaniach pracy. 

Opis stanowiska:

Jest to praca w supporcie online (kontakt z kursantami przez mail, czat).

Lubisz internet i czatowanie z ludźmi? masz poczucie odpowiedzialności i kleisz fakty? Zgłoś się do nas na rozmowę!

Oczekujemy:

- Komunikatywności, nastawienia "pro klient"
- Odpowiedzialności
- Skrupulatności, trzymania się terminów
- Gotowości do rozwiązywania problemów, wymyślania nowych rozwiązań
- Znajomości Google Sheets (lub MS Excel) oraz Docs (lub MS Word)
- Swobodnej komunikacji w języku angielskim (min. B2)
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym (w niektóre dni praca 8:00-16:00, w inne 14:00-21:00 plus czasami dyżur w sobotę 12:00-17:00)

Punktujemy:
- Chęć do rozwijania i aktualizowania swojej wiedzy (znajomość technologii IT oferowanych w naszych kursach, zagadnień dotyczących edukacji)

Oferujemy:

- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia

- Samodzielne stanowisko, realny wpływ na sposób realizacji zadań

- Pracę częściowo zdalną (po okresie próbnym)

- Pełne wsparcie we wdrożeniu się w sprawy firmowe

- Pracę w miłej atmosferze

- Wyjazdy i spotkania integracyjne

- Luźny dress code


Jeśli jesteś studentem ostatniego roku, studiujesz zaocznie lub masz indywidualny tok nauczania? Jest to dobra oferta dla Ciebie! :)

Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o formę współpracy (umowy).


Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama