Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac (k/m)
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie, Krapkowice, Szymiszów, Kalinów
Obowiązki:- realizacja zadań w obszarze rozliczenia czasu pracy pracowników,
- realizacja zadań w obszarze administracji personalnej w zakresie obiegu dokumentów kadrowych,
- współpraca z ZUS, GUS, obsługa Płatnika,
- obsługa administracyjna pracowników.
Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
- znajomość prawa pracy,
- wykształcenie wyższe - odpowiadające kwalifikacjom kadrowym,
- zainteresowanie tematyką HR,
- otwartość na szkolenie i rozwój,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
- zdolności komunikacyjne,
- dobra znajomość MS Office.
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- Multisport lub karnet na pływalnię,
- firma organizuje eventy rodzinne, paczki świąteczne, wyjazdy etc.,
- wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością rozwoju zawodowego.
- możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji w ramach szkoleń pracowniczych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac (k/m)
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie, Krapkowice, Szymiszów, Kalinów
Obowiązki:
- realizacja zadań w obszarze rozliczenia czasu pracy pracowników,
- realizacja zadań w obszarze administracji personalnej w zakresie obiegu dokumentów kadrowych,
- współpraca z ZUS, GUS, obsługa Płatnika,
- obsługa administracyjna pracowników.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
- znajomość prawa pracy,
- wykształcenie wyższe - odpowiadające kwalifikacjom kadrowym,
- zainteresowanie tematyką HR,
- otwartość na szkolenie i rozwój,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
- zdolności komunikacyjne,
- dobra znajomość MS Office.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- Multisport lub karnet na pływalnię,
- firma organizuje eventy rodzinne, paczki świąteczne, wyjazdy etc.,
- wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością rozwoju zawodowego.
- możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji w ramach szkoleń pracowniczych.