ID:240164
Sales Support Specialist - TSL
Numer referencyjny: a0t5800000FcsgiAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sales Support Specialist - TSL
Miejsce pracy: Rusocin, Gdańsk
Obowiązki:- pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
- telefoniczna obsługa klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- bieżące analizowanie rynku,
- wsparcie dla handlowca mobilnego w umawianiu spotkań z potencjalnymi klientami,
- administracja sprzedaży.
Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- znajomość procesów spedycyjnych,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
- szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sales Support Specialist - TSL
Miejsce pracy: Rusocin, Gdańsk
Obowiązki:pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
telefoniczna obsługa klientów,
przygotowywanie ofert handlowych,
bieżące analizowanie rynku,
wsparcie dla handlowca mobilnego w umawianiu spotkań z potencjalnymi klientami,
administracja sprzedaży.
Wymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku,
rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
znajomość procesów spedycyjnych,
dobra znajomość języka angielskiego,
komunikatywność,
dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.