Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Dzierżoniów, Bielawa, Pieszyce
Obowiązki:- codzienna współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży,
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów,
- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (również w języku angielskim),
- współpraca z działem planowania produkcji w celu ustalenia najlepszego terminu realizacji zamówień,
- współpraca z pracownikami magazynu podczas realizacji zamówień,
- współpraca z firmami transportowymi,
- współpraca z agencjami celnymi,
- przygotowywanie dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów dla klientów oraz działu finansowego.
Wymagania:- mile widziane doświadczenie zdobyte w dziale obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, zarówno w mowie jak i w piśmie,
- znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferta dla Kandydata:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym klientem,
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + miesięczne premie (do 20% od wynagrodzenia podstawowego),
- pracę w zgranym zespole profesjonalistów w swojej dziedzinie,
- realne szanse rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- ciekawe, rozwojowe, pełne wyzwań stanowisko pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Dzierżoniów, Bielawa, Pieszyce
Obowiązki:
- codzienna współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży,
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów,
- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (również w języku angielskim),
- współpraca z działem planowania produkcji w celu ustalenia najlepszego terminu realizacji zamówień,
- współpraca z pracownikami magazynu podczas realizacji zamówień,
- współpraca z firmami transportowymi,
- współpraca z agencjami celnymi,
- przygotowywanie dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów dla klientów oraz działu finansowego.
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie zdobyte w dziale obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, zarówno w mowie jak i w piśmie,
- znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferta dla Kandydata:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym klientem,
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + miesięczne premie (do 20% od wynagrodzenia podstawowego),
- pracę w zgranym zespole profesjonalistów w swojej dziedzinie,
- realne szanse rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- ciekawe, rozwojowe, pełne wyzwań stanowisko pracy.