Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy/a specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Łódź, Pabianice
Obowiązki:- tworzenie zamówień na materiały i usługi,
- zakładanie bazy dostawców i aktualizowanie danych,
- aktualizowanie cen w programach ewidencyjnych,
- kontakt z dostawcami,
- monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
- monitorowanie dostaw i transportów,
- wprowadzanie i aktualizowanie informacji zakupowych,
- przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących zakupów.
Wymagania:- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki logistyka, ekonomia),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub wiedza z zakresu zakupów , logistyki,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań,
- umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów: kartę multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy/a specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Łódź, Pabianice
Obowiązki:- tworzenie zamówień na materiały i usługi,
- zakładanie bazy dostawców i aktualizowanie danych,
- aktualizowanie cen w programach ewidencyjnych,
- kontakt z dostawcami,
- monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
- monitorowanie dostaw i transportów,
- wprowadzanie i aktualizowanie informacji zakupowych,
- przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących zakupów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki logistyka, ekonomia),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub wiedza z zakresu zakupów , logistyki,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań,
- umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów: kartę multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną.