zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:238733

Business Development Specialist (kanał tradycyjny)

Numer referencyjny: a0t5800000Fb7IrAAJ

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Data publikacji: 2018-03-01

 

Branża: Administracja biurowa

Rodzaj: Praca dodatkowa

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Business Development Specialist (kanał tradycyjny)
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:
  • bieżąca obsługa obecnych klientów firmy oraz podejmowanie działań sprzedażowych na podległym regionie,
  • zarządzanie obszarem sprzedaży oraz stałe poszerzanie sieci sprzedaży,
  • przygotowanie umów handlowych oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów,
  • wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
  • dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
  • motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
  • prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
  • konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
  • niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
  • codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Business Development Specialist (kanał tradycyjny)

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:bieżąca obsługa obecnych klientów firmy oraz podejmowanie działań sprzedażowych na podległym regionie,
zarządzanie obszarem sprzedaży oraz stałe poszerzanie sieci sprzedaży,
przygotowanie umów handlowych oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów,
wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów.


Wymagania:min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).


Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.



Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama