ID:255116
Asystent/ka ds. BHP i PPOŻ.
Numer referencyjny: a0t4H00000sO0YRQA0
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. BHP i PPOŻ.
Miejsce pracy: Żarów, Świdnica,Strzegom
Obowiązki:- wsparcie działu BHP w jego celach i działalności,
- zbieranie informacji niezbędnych do przygotowywania raportów korporacyjnych,
- monitoring oraz informowanie przełożonego o przestrzeganiu norm w zakresie BHP przez pracowników zakładu,
- dystrybuowanie informacji dotyczących nowych procedur wśród pracowników,
- wspieranie działań dotyczących gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska,
- asysta przy tworzeniu wewnętrznych procedur i instrukcji z zakresu BHP, PPOŻ i ochrony środowiska,
- koordynowanie pod względem bezpieczeństwa prac podwykonawców zewnętrznych.
Wymagania:- wykształcenie wyższe / podyplomowe w kierunku BHP i PPOŻ,
- dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i w piśmie (warunek konieczny- codzienna komunikacja oraz sporządzanie raportów w języku anielskim),
- mile widziane doświadczenie,
- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie,
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:- konkurencyjne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość zdobywania doświadczenia i zawodowego rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- interesującą pracę w międzynarodowym środowisku,
- benefity i pakiet socjalny (szkolenia, nauka języka angielskiego, system kafeteryjny, dopłata do wyżywienia, fundusz socjalny),
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. BHP i PPOŻ.
Miejsce pracy: Żarów, Świdnica,Strzegom
Obowiązki:wsparcie działu BHP w jego celach i działalności,
zbieranie informacji niezbędnych do przygotowywania raportów korporacyjnych,
monitoring oraz informowanie przełożonego o przestrzeganiu norm w zakresie BHP przez pracowników zakładu,
dystrybuowanie informacji dotyczących nowych procedur wśród pracowników,
wspieranie działań dotyczących gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska,
asysta przy tworzeniu wewnętrznych procedur i instrukcji z zakresu BHP, PPOŻ i ochrony środowiska,
koordynowanie pod względem bezpieczeństwa prac podwykonawców zewnętrznych.
Wymagania:wykształcenie wyższe / podyplomowe w kierunku BHP i PPOŻ,
dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i w piśmie (warunek konieczny- codzienna komunikacja oraz sporządzanie raportów w języku anielskim),
mile widziane doświadczenie,
biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie,
prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:konkurencyjne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
możliwość zdobywania doświadczenia i zawodowego rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
interesującą pracę w międzynarodowym środowisku,
benefity i pakiet socjalny (szkolenia, nauka języka angielskiego, system kafeteryjny, dopłata do wyżywienia, fundusz socjalny),
zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.