ID:239153
Business Development Specialist (branża rolnicza)
Numer referencyjny: a0t5800000FcPJ8AAN
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Business Development Specialist (branża rolnicza)
Miejsce pracy: Koło
Obowiązki:- pozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja założonych celów sprzedażowych,
- doradztwo nowym i obecnym klientom firmy,
- stałe monitorowanie działań konkurencji,
- udział oraz reprezentowanie firmy w targach i wydarzenia branżowych.
Wymagania:- wykształcenie min. średnie (mile widziane z branży rolniczej lub zootechnicznych),
- doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym min 2 lata,
- mocno rozwinięte umiejętności handlowe oraz interpersonalne,
- zaangażowanie w powierzone zadania oraz determinacja do osiągania celów sprzedażowych w określonych terminach czasowych (cele miesięczne, kwartalne, roczne),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:- pracę w firmie międzynarodowej na stabilnych warunkach,
- motywacyjny system wynagradzania oraz pakiet szkoleń wprowadzających,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji w strukturach firmy,
- samochód służbowy (również do celów prywatnych), telefon, laptop ze specjalistycznym oprogramowaniem.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Business Development Specialist (branża rolnicza)
Miejsce pracy: Koło
Obowiązki:pozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja założonych celów sprzedażowych,
doradztwo nowym i obecnym klientom firmy,
stałe monitorowanie działań konkurencji,
udział oraz reprezentowanie firmy w targach i wydarzenia branżowych.
Wymagania:wykształcenie min. średnie (mile widziane z branży rolniczej lub zootechnicznych),
doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym min 2 lata,
mocno rozwinięte umiejętności handlowe oraz interpersonalne,
zaangażowanie w powierzone zadania oraz determinacja do osiągania celów sprzedażowych w określonych terminach czasowych (cele miesięczne, kwartalne, roczne),
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:pracę w firmie międzynarodowej na stabilnych warunkach,
motywacyjny system wynagradzania oraz pakiet szkoleń wprowadzających,
możliwość podnoszenia kwalifikacji w strukturach firmy,
samochód służbowy (również do celów prywatnych), telefon, laptop ze specjalistycznym oprogramowaniem.