zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:235938

Asystent/ka Członka Zarządu




Asystent/ka Członka Zarządu
w Biurze Regionalnym Sprzedaży
Miejsce pracy: Zamość

 
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

 
Twoje zadania:

Do Twoich obowiązków należeć będzie tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point oraz redagowanie pism i wiadomości służbowych. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem, w tym również za samodzielne prowadzenie zleconych projektów. Dodatkowo do Twoich bieżących zadań należeć będzie organizowanie pracy biura, spotkań służbowych, a także prowadzenie kalendarza przełożonego.
 
Oczekujemy od Ciebie:
  • biegłej znajomości j. niemieckiego w mowie i w piśmie
  • doskonałej  znajomości pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel)
  • umiejętności profesjonalnego przygotowania prezentacji
  • bardzo dobrej organizacja własnej pracy
  • komunikatywności
  • sumienności oraz odpowiedzialności.
Zapewniamy Ci:
  • odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
  • rozwój poprzez różnorodność zadań
  • zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
  • dynamikę pracy w zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.


Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."

Czekamy właśnie na Ciebie!
www.kaufland.pl/kariera
Asystent/ka Członka Zarządu
w Biurze Regionalnym Sprzedaży
Miejsce pracy: Zamość
 
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

 
Twoje zadania:
Do Twoich obowiązków należeć będzie tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point oraz redagowanie pism i wiadomości służbowych. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem, w tym również za samodzielne prowadzenie zleconych projektów. Dodatkowo do Twoich bieżących zadań należeć będzie organizowanie pracy biura, spotkań służbowych, a także prowadzenie kalendarza przełożonego.

 
Oczekujemy od Ciebie:
  • biegłej znajomości j. niemieckiego w mowie i w piśmie
  • doskonałej  znajomości pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel)
  • umiejętności profesjonalnego przygotowania prezentacji
  • bardzo dobrej organizacja własnej pracy
  • komunikatywności
  • sumienności oraz odpowiedzialności.
 
Zapewniamy Ci:
  • odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
  • rozwój poprzez różnorodność zadań
  • zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
  • dynamikę pracy w zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.  
 
Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
 

Czekamy właśnie na Ciebie!
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama