Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Do Twoich zadań należeć będzie :
Sprzedaż produktów i usług energetycznych
Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Zawieranie umów z Klientami w odniesieniu do oferowanych produktów i usług
Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji
Wymagamy:
Wykształcenie minimum średnie(mile widziani studenci kierunków technicznych w tym wydz. elektryczny)
Umiejętności sprzedażowe
Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
Stałe wynagrodzenie godzinowe plus wysokie prowizje
Wypłatę 2 razy w miesiącu
Stałe godziny pracy
Wdrożenie wstępne z zakresu obsługi klienta, technik sprzedażowych i obsługi programów
Wsparcie na każdym etapie kariery
Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży
Wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania
Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Do Twoich zadań należeć będzie :
Sprzedaż produktów i usług energetycznych
Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Zawieranie umów z Klientami w odniesieniu do oferowanych produktów i usług
Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji
Wymagamy:
Wykształcenie minimum średnie(mile widziani studenci kierunków technicznych w tym wydz. elektryczny)
Umiejętności sprzedażowe
Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
Stałe wynagrodzenie godzinowe plus wysokie prowizje
Wypłatę 2 razy w miesiącu
Stałe godziny pracy
Wdrożenie wstępne z zakresu obsługi klienta, technik sprzedażowych i obsługi programów
Wsparcie na każdym etapie kariery
Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży
Wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania