Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. szkoleń wewnętrznych
Miejsce pracy: Radzionków
Zakres obowiązków:- odpowiedzialność za wdrożenie systemu pracy sprzedażowej,
- prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich,
- weryfikacja systemu pracy,
- współpraca z kierownikami oddziałów oraz specjalistami ds. handlu,
- raportowanie do dyrektora handlowego.
Wymagania:- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności miękkich (sprzedaż / handel) lub doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych między oddziałami firmy (województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie).
Klient oferuje:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stałe podnoszenie kompetencji w ramach wewnętrznych treningów i szkoleń oraz onboarding,
- narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
- pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, kartę sportową, ubezpieczenie na życie oraz inne świadczenia socjalne,
- elastyczne godziny pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. szkoleń wewnętrznych
Miejsce pracy: Radzionków
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za wdrożenie systemu pracy sprzedażowej,
- prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich,
- weryfikacja systemu pracy,
- współpraca z kierownikami oddziałów oraz specjalistami ds. handlu,
- raportowanie do dyrektora handlowego.
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności miękkich (sprzedaż / handel) lub doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych między oddziałami firmy (województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie).
Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stałe podnoszenie kompetencji w ramach wewnętrznych treningów i szkoleń oraz onboarding,
- narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
- pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, kartę sportową, ubezpieczenie na życie oraz inne świadczenia socjalne,
- elastyczne godziny pracy.