zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:251871

Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Numer referencyjny: a0t4H00000knqvqQAA

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: Kraków, Poland

Data publikacji: 2020-03-16

 

Branża: Obsługa klienta

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków, Poland

Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
  • monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,
  • nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień,
  • administracja obiegiem dokumentów
  • wykonywanie operacji w korporacyjnym systemie SAP.
Wymagania:
  • wykształcenie techniczne,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. A2/B1),
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • dobra znajomość MS Excel (SAP będzie atutem),
  • umiejętność sporządzania raportów, zestawień,
  • dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:
  • stałą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • liczne szkolenia,
  • samodzielność na stanowisku pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
  • brak rotacji w zespole.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków, Poland

Zakres obowiązków:przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,
nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień,
administracja obiegiem dokumentów
wykonywanie operacji w korporacyjnym systemie SAP.


Wymagania:wykształcenie techniczne,
komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. A2/B1),
doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i rozwiązywaniu problemów technicznych,
dobra znajomość MS Excel (SAP będzie atutem),
umiejętność sporządzania raportów, zestawień,
dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.


Oferujemy:stałą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
umowę o pracę na pełen etat,
liczne szkolenia,
samodzielność na stanowisku pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
brak rotacji w zespole.


REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama