ID:251871
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t4H00000knqvqQAA
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków, Poland
Zakres obowiązków:- przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
- monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,
- nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień,
- administracja obiegiem dokumentów
- wykonywanie operacji w korporacyjnym systemie SAP.
Wymagania:- wykształcenie techniczne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. A2/B1),
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i rozwiązywaniu problemów technicznych,
- dobra znajomość MS Excel (SAP będzie atutem),
- umiejętność sporządzania raportów, zestawień,
- dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:- stałą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę na pełen etat,
- liczne szkolenia,
- samodzielność na stanowisku pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
- brak rotacji w zespole.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków, Poland
Zakres obowiązków:przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,
nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień,
administracja obiegiem dokumentów
wykonywanie operacji w korporacyjnym systemie SAP.
Wymagania:wykształcenie techniczne,
komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. A2/B1),
doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i rozwiązywaniu problemów technicznych,
dobra znajomość MS Excel (SAP będzie atutem),
umiejętność sporządzania raportów, zestawień,
dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:stałą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
umowę o pracę na pełen etat,
liczne szkolenia,
samodzielność na stanowisku pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
brak rotacji w zespole.