ID:244854
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t5800000ZtlQ6AAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:- udzielanie informacji technicznych klientom,
- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,
- budowanie relacji handlowych z pozyskanymi klientami,
- przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji.
Wymagania:- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane o profilu elektrycznym),
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów,
- mile widziana wiedza z obszaru elektryki, elektrotechniki,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- znajomość systemu SAP (jako dodatkowy atut).
Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie,
- bogaty pakiet socjalny,
- umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
- szkolenia merytoryczne,
- pracę w zespole przyjaznych profesjonalistów i ciekawe wyzwania zawodowe,
- opiekę dedykowanego specjalisty.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:udzielanie informacji technicznych klientom,
przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,
budowanie relacji handlowych z pozyskanymi klientami,
przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji.
Wymagania:wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane o profilu elektrycznym),
doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów,
mile widziana wiedza z obszaru elektryki, elektrotechniki,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
znajomość systemu SAP (jako dodatkowy atut).
Oferujemy:możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
atrakcyjne wynagrodzenie + premie,
bogaty pakiet socjalny,
umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
szkolenia merytoryczne,
pracę w zespole przyjaznych profesjonalistów i ciekawe wyzwania zawodowe,
opiekę dedykowanego specjalisty.