zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:269329

Specjalista ds. zakupów (m/k)

Numer referencyjny: a0t6N000000mHyDQAU

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Świdnik, Polska

Obowiązki:
  • praca w technicznym dziale zakupów w dużym zakładzie produkcyjnym,
  • pozyskiwanie dostawców oraz negocjowanie warunków kontraktów,
  • zarządzanie dokumentacją przetargową,
  • stały kontakt z zagranicznymi kontrahentami oraz dostawcami,
  • optymalizacja kosztów zakupów i terminu dostaw.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne lub techniczne),
  • znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • mile widziane doświadczenie w pracy (również staż/praktyki) w dziale zakupów, handlu, sprzedaży, obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • zatrudnienie podczas okresu próbnego na podstawie umowy o pracę tymczasową, po okresie próbnym możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez naszego klienta,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia wraz z systemem premiowym,
  • cały etat,
  • pracę w Świdniku,
  • pracę w systemie jednozmianowym 08:00-16:00.
Bliższe informacje pod numerem telefonu 663 046 301. Zapraszamy także do naszego biura w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 55, II piętro.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. zakupów (m/k)

Miejsce pracy: Świdnik, Polska

Obowiązki:praca w technicznym dziale zakupów w dużym zakładzie produkcyjnym,
pozyskiwanie dostawców oraz negocjowanie warunków kontraktów,
zarządzanie dokumentacją przetargową,
stały kontakt z zagranicznymi kontrahentami oraz dostawcami,
optymalizacja kosztów zakupów i terminu dostaw.


Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne lub techniczne),
znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
mile widziane doświadczenie w pracy (również staż/praktyki) w dziale zakupów, handlu, sprzedaży, obsłudze klienta.


Oferujemy:zatrudnienie podczas okresu próbnego na podstawie umowy o pracę tymczasową, po okresie próbnym możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez naszego klienta,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia wraz z systemem premiowym,
cały etat,
pracę w Świdniku,
pracę w systemie jednozmianowym 08:00-16:00.


Bliższe informacje pod numerem telefonu 663 046 301. Zapraszamy także do naszego biura w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 55, II piętro.



Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama