Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Obowiązki:- realizowanie zakupów technicznych na potrzeby utrzymania produkcji,
- monitorowanie rynku w ramach kategorii zakupowej,
- przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji oraz analizy ofert,
- rekomendowanie wyboru dostawców,
- współpraca z klientami wewnętrznymi.
Wymagania: - dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z produkcją,
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia negocjacji,
- dobra znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- znajomość zagadnień formalnoprawnych związanych z zawieraniem i przestrzeganiem umów handlowych,
- dobra znajomość MS Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana znajomość modułów zakupowych i gospodarki magazynowej systemów klasy ERP.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
- pracę w nowoczesnym i nowym budynku,
- opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet benefitów,
- przyjazną atmosferę pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Obowiązki:
- realizowanie zakupów technicznych na potrzeby utrzymania produkcji,
- monitorowanie rynku w ramach kategorii zakupowej,
- przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji oraz analizy ofert,
- rekomendowanie wyboru dostawców,
- współpraca z klientami wewnętrznymi.
Wymagania:
- dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z produkcją,
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia negocjacji,
- dobra znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- znajomość zagadnień formalnoprawnych związanych z zawieraniem i przestrzeganiem umów handlowych,
- dobra znajomość MS Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana znajomość modułów zakupowych i gospodarki magazynowej systemów klasy ERP.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
- pracę w nowoczesnym i nowym budynku,
- opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet benefitów,
- przyjazną atmosferę pracy.