zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:254484

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B (k/m)

Numer referencyjny: a0t4H00000sNX3iQAG

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B (k/m)
Miejsce pracy: Skarszewy, Starogard Gdański, Tczew, Kościerzyna

Twoją rolą jako handlowca będzie obsługa projektów sprzedażowych od zapytania ofertowego poprzez przygotowywanie oferty i nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych do obsługi posprzedażowej twojego Klienta.

Po okresie próbnym będziesz gotowy na aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych - Europa).

Praca handlowca to również uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami (wyjazdy krajowe i zagraniczne). Zazwyczaj jest to kilka wyjazdów rocznie. Z uwagi na obecną sytuację są one jednak ograniczone do minimum. Odpowiedni Kandydat powinien:
  • swobodnie komunikować się w języku angielskim,
  • posiadać min. rok doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych,
  • wykazywać łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • być miłej aparycji i posiadać wysoką kulturę osobistą,
  • być w gotowości do wyjazdów służbowych (4-6 razy w roku),
  • posiadać czynne prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
  • zatrudnienie bezpośrednie w bardzo dobrze funkcjonującej firmie produkcyjnej,
  • współpracę międzynarodową z kontrahentami z różnych krajów Europy,
  • zespół doświadczonych specjalistów nastawionych na sprawną współpracę,
  • pełne wsparcie podczas onboardingu,
  • umowę o pracę (okres próbny, rok, czas nieokreślony),
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 w biurze firmy,
  • wynagrodzenie podstawowe i premię oraz prowizję (bez ograniczeń),
  • pakiet benefitów (sport, medycyna, kultura),
  • odpowiednie narzędzia pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B (k/m)

Miejsce pracy: Skarszewy, Starogard Gdański, Tczew, Kościerzyna

Twoją rolą jako handlowca będzie obsługa projektów sprzedażowych od zapytania ofertowego poprzez przygotowywanie oferty i nadzór nad procesem realizacji zleceń produkcyjnych do obsługi posprzedażowej twojego Klienta.



Po okresie próbnym będziesz gotowy na aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych - Europa).



Praca handlowca to również uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z klientami (wyjazdy krajowe i zagraniczne). Zazwyczaj jest to kilka wyjazdów rocznie. Z uwagi na obecną sytuację są one jednak ograniczone do minimum. Odpowiedni Kandydat powinien:swobodnie komunikować się w języku angielskim,
posiadać min. rok doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych,
wykazywać łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
być miłej aparycji i posiadać wysoką kulturę osobistą,
być w gotowości do wyjazdów służbowych (4-6 razy w roku),
posiadać czynne prawo jazdy kat. B.


Nasz Klient oferuje:zatrudnienie bezpośrednie w bardzo dobrze funkcjonującej firmie produkcyjnej,
współpracę międzynarodową z kontrahentami z różnych krajów Europy,
zespół doświadczonych specjalistów nastawionych na sprawną współpracę,
pełne wsparcie podczas onboardingu,
umowę o pracę (okres próbny, rok, czas nieokreślony),
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 w biurze firmy,
wynagrodzenie podstawowe i premię oraz prowizję (bez ograniczeń),
pakiet benefitów (sport, medycyna, kultura),
odpowiednie narzędzia pracy.


Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama