ID:244366
Sekretarka/Sekretarz
Numer referencyjny: a0t5800000ZszQbAAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarka/Sekretarz
Miejsce pracy: Nekla
Obowiązki:- organizowanie pracy sekretariatu,
- prowadzenie elektronicznej rejestracji firmowej korespondencji,
- tłumaczenia ustne i pisemne z i na język obcy,
- zlecanie tłumaczeń,
- organizowanie spotkań, narad, wyjazdów członków zarządu,
- prowadzenie rejestru zarządzeń spółki na potrzeby zarządu.
Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu językowym lub ekonomicznym,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny),
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- doświadczenie w pracy na ww. bądź podobnym stanowisku.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego klienta,
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie,
- dodatkowe świadczenia płacowe i pozapłacowe w ramach tzw. "pakietu socjalnego".
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarka/Sekretarz
Miejsce pracy: Nekla
Obowiązki:organizowanie pracy sekretariatu,
prowadzenie elektronicznej rejestracji firmowej korespondencji,
tłumaczenia ustne i pisemne z i na język obcy,
zlecanie tłumaczeń,
organizowanie spotkań, narad, wyjazdów członków zarządu,
prowadzenie rejestru zarządzeń spółki na potrzeby zarządu.
Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe o profilu językowym lub ekonomicznym,
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny),
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
umiejętność obsługi komputera (MS Office),
doświadczenie w pracy na ww. bądź podobnym stanowisku.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego klienta,
szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie,
dodatkowe świadczenia płacowe i pozapłacowe w ramach tzw. "pakietu socjalnego".