ID:244083
Pracownik obsługi klienta/Call center
Numer referencyjny: a0t5800000ZsO3oAAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik obsługi klienta/Call center
Miejsce pracy: Sosnowiec
Obowiązki:- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klientów,
- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń,
- kontrola zleceń transportowych,
- współpraca w zespole,
- praca od poniedziałku do piątku od 12 do 20.
Wymagania:- dobra organizacja pracy własnej,
- podzielność uwagi,
- umiejętność słuchania i rozpoznawania potrzeb klientów,
- kultura osobista na wysokim poziomie.
Oferujemy:- umowę o pracę od pierwszego dnia - chcemy się z Tobą związać na stałe,
- szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
- dofinansowanie do posiłków,
- kartę multisport,
- prywatna opieka medyczna dla zainteresowanych,
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik obsługi klienta/Call center
Miejsce pracy: Sosnowiec
Obowiązki:telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów,
dbanie o wysoką jakość obsługi klientów,
monitorowanie i kontrola realizacji zleceń,
kontrola zleceń transportowych,
współpraca w zespole,
praca od poniedziałku do piątku od 12 do 20.
Wymagania:dobra organizacja pracy własnej,
podzielność uwagi,
umiejętność słuchania i rozpoznawania potrzeb klientów,
kultura osobista na wysokim poziomie.
Oferujemy:umowę o pracę od pierwszego dnia - chcemy się z Tobą związać na stałe,
szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
dofinansowanie do posiłków,
kartę multisport,
prywatna opieka medyczna dla zainteresowanych,
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.