zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:273405

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA




PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

miejsce pracy: Łódź


Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.

Opis stanowiska
  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie CEC;
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  •  dostępność na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi;
  •  komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  •  mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
  •  dobra znajomość pakietu MS Office;
  •  umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
  •  bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wymagana dyspozycyjność od poniedzialku do piątku 7:30-20:00 oraz w kilka sobót w roku 8:00-16:00

Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania zachęcamy do przesyłania CV za pomocą przycisku "Aplikuj" poniżej.


PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
miejsce pracy: Łódź
Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.

Opis stanowiska
  • praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
  • rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie CEC;
  • rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
  • współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  •  dostępność na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi;
  •  komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  •  mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
  •  dobra znajomość pakietu MS Office;
  •  umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
  •  bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wymagana dyspozycyjność od poniedzialku do piątku 7:30-20:00 oraz w kilka sobót w roku 8:00-16:00

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama