ID:251730
Młodszy specjalista ds. zaopatrzenia (m/k)
Numer referencyjny: a0t4H00000knozMQAQ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zaopatrzenia (m/k)
Miejsce pracy: Kłodzko, Polanica-Zdrój, Nowa Ruda, Bystrzyca Kłodzka
Obowiązki:- składanie zamówień zakupu,
- wsparcie w codziennych aktywnościach działu operacje w systemie ERP,
- zarządzanie danymi dostawcy w bazach danych i systemie ERP,
- dokonywanie rozliczeń, aktualizacja systemu ERP,
- zbieranie ofert zgodnie z zapotrzebowaniem oraz aktywny nadzór,
- kontakt z dostawcami i harmonogramowanie dostaw,
- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji, przy zachowaniu stanów minimalnych oraz maksymalnych,
- nadzór nad dokumentacją zakupową.
Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- zdolność do analitycznego myślenia,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
Oferujemy:- stabilną i ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- miejsce pracy: Kłodzko.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zaopatrzenia (m/k)
Miejsce pracy: Kłodzko, Polanica-Zdrój, Nowa Ruda, Bystrzyca Kłodzka
Obowiązki:składanie zamówień zakupu,
wsparcie w codziennych aktywnościach działu operacje w systemie ERP,
zarządzanie danymi dostawcy w bazach danych i systemie ERP,
dokonywanie rozliczeń, aktualizacja systemu ERP,
zbieranie ofert zgodnie z zapotrzebowaniem oraz aktywny nadzór,
kontakt z dostawcami i harmonogramowanie dostaw,
zapewnienie dostępności materiałów do produkcji, przy zachowaniu stanów minimalnych oraz maksymalnych,
nadzór nad dokumentacją zakupową.
Wymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
zdolność do analitycznego myślenia,
dobra znajomość pakietu MS Office,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
Oferujemy:stabilną i ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
pracę w pełnym wymiarze godzin,
możliwość rozwoju zawodowego,
miejsce pracy: Kłodzko.