Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Łódź, Pabianice, Zgierz
Obowiązki:- sprawdzenie otrzymanego zamówienia pod względem formalnoprawnym,
- rejestracja zamówień otrzymanych w systemie SAP,
- generowanie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w SAP i wysyłanie do zamawiającego,
- kontrola i koordynacja procesu realizacji zamówienia,
- archiwizacja dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
- weryfikowanie żądań faktur korygujących.
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań,
- umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów: kartę multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną,
- miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki (zapewniamy bezpłatny transport).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Łódź, Pabianice, Zgierz
Obowiązki:
- sprawdzenie otrzymanego zamówienia pod względem formalnoprawnym,
- rejestracja zamówień otrzymanych w systemie SAP,
- generowanie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w SAP i wysyłanie do zamawiającego,
- kontrola i koordynacja procesu realizacji zamówienia,
- archiwizacja dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
- weryfikowanie żądań faktur korygujących.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku,
- samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań,
- umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów: kartę multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną,
- miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki (zapewniamy bezpłatny transport).