ID:244705
Manager ds. zakupów (m/k)
Numer referencyjny: a0t5800000ZtbDtAAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Manager ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Wałbrzych, Kłodzko, Dzierżoniów
Obowiązki:- tworzenie oraz realizacja polityki zakupowej firmy,
- zapewnienie prawidłowego i efektywnego procesu zakupu materiałów oraz usług,
- kontrola stanów magazynowych,
- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców,
- analiza wydatków przedsiębiorstwa i ich optymalizacja,
- sporządzanie raportów i statystyk dotyczących wydatków i oszczędności,
- nadzór i koordynacja procesu zakupowego oraz dokonywanie strategicznych zakupów,
- koordynacja, szkolenie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
Wymagania:- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe - zarządzanie zakupami i łańcuchami dostaw),
- chęć do ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
- doświadczenie w procesach zakupów w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu procesami),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz praktyczna znajomość ERP,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- praktyczna znajomość gospodarki magazynowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania oraz nowe technologie,
- zatrudnienie bezpośrednio przez firmę naszego klienta,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach, dedykowane szkolenia,
- dofinansowanie dojazdów do pracy lub pakiet relokacyjny dla osób gotowych do zmiany miejsca zamieszkania,
- w pełni samodzielne oraz decyzyjne stanowisko z realnym i kluczowym wpływem na funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wakacji, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy i inne),
- ubezpieczenie grupowe,
- przyjazną atmosferę w pracy, życzliwość oraz wsparcie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Manager ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Wałbrzych, Kłodzko, Dzierżoniów
Obowiązki:tworzenie oraz realizacja polityki zakupowej firmy,
zapewnienie prawidłowego i efektywnego procesu zakupu materiałów oraz usług,
kontrola stanów magazynowych,
budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców,
analiza wydatków przedsiębiorstwa i ich optymalizacja,
sporządzanie raportów i statystyk dotyczących wydatków i oszczędności,
nadzór i koordynacja procesu zakupowego oraz dokonywanie strategicznych zakupów,
koordynacja, szkolenie oraz nadzorowanie pracy zespołu.
Wymagania:wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe - zarządzanie zakupami i łańcuchami dostaw),
chęć do ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
doświadczenie w procesach zakupów w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu procesami),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz praktyczna znajomość ERP,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
praktyczna znajomość gospodarki magazynowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania oraz nowe technologie,
zatrudnienie bezpośrednio przez firmę naszego klienta,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji,
możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach, dedykowane szkolenia,
dofinansowanie dojazdów do pracy lub pakiet relokacyjny dla osób gotowych do zmiany miejsca zamieszkania,
w pełni samodzielne oraz decyzyjne stanowisko z realnym i kluczowym wpływem na funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wakacji, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy i inne),
ubezpieczenie grupowe,
przyjazną atmosferę w pracy, życzliwość oraz wsparcie.