zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:245302

MŁODSZY SPECJALISTA IT - SEKCJA HELPDESK


Grupa Eurocash:
to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W chwili obecnej zatrudniamy ponad 11 000 pracowników. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY SPECJALISTA IT - SEKCJA HELPDESK
Miejsce pracy: : Krosno

KLUCZOWE ZADANIA:
  • Wsparcie zdalne sklepów sieci Delikatesy Centrum oraz EKO;
  • Przygotowywanie systemu IT w obsługiwanych sklepach;
  • Zdalny serwis oprogramowania u franczyzobiorców;
  • Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów informatycznych;
IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:
  • Być nastawiony na pracę w zespole;
  • Wykazywać się odpowiedzialnością
  • i samodzielnością przy wykonywaniu obowiązków;
  • Posiadać znajomość w serwisie kas fiskalnych;
  • Posiadać prawo jazdy kategorii B;
  • Mieć znajomość podstaw elektroniki;
  • Mieć wykształcenie min. średnie informatyczne;
NA TYM STANOWISKU ZAPEWNIAMY:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Ciekawą, stabilną pracę w Grupie należącej do liderów;
  • Duże możliwości rozwoju w strukturach firmy, ścieżkę awansu;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Bogaty pakiet socjalny;
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz znajomość pakietu Market Forcom, Hipermaket;





    

WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA. 28.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; TEKST JEDNOLITY: DZ.U.Z 2016R., POZ.1182 ZE ZM.).


Grupa Eurocash:

to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W chwili obecnej zatrudniamy ponad 11 000 pracowników. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY SPECJALISTA IT - SEKCJA HELPDESK
Miejsce pracy: Krosno
Kluczowe zadania:

  • Wsparcie użytkowników systemów IT.
  • Rozwiązywanie problemów informatycznych.
  • Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Idealny kandydat powinien:

  • Posiadać wykształcenie wyższe lub być studentem ostatnich lat studiów - preferowana informatyka.
  • Znać systemy Windows na poziomie administracji stacją roboczą.
  • Umieć obsługiwać urządzenia mobilne.
  • Potrafić analizować problemy i znajdować rozwiązania.
  • Charakteryzować się bardzo wysoką kulturą osobistą.
  • Być nastawiony na klienta i na pracę zespołową.
  • Być odpowiedzialny i samodzielny.
  • Znać język angielski na poziomie podstawowym.
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych.
Na tym stanowisku zapewniamy
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT).
  • Pracę w Centrum kompetencyjnym IT 6. co do wielkości firmy w Polsce, lidera hurtowej dystrybucji FMCG, zatrudniającego ponad 12 tys. pracowników.
  • Współuczestnictwo w tworzeniu i utrzymaniu systemów informatycznych opartych o najnowocześniejsze technologie, obsługujących dwa wysokodostępne Centra Przetwarzania Danych, kilkanaście Centrów Dystrybucyjnych oraz kilkaset lokalizacji terenowych.
  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach informatycznych i biznesowych.
  • Umowę o pracę.
  • Dodatkowe benefity (np. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe) w atrakcyjnych stawkach cenowych.
  • Dowóz pracowników z Poznania do siedziby firmy w Komornikach.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama