Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik obszaru produkcji (m/k) (tworzywa sztuczne)
Miejsce pracy: Oleśnica, Oława, Wrocław
Obowiązki:- nadzór nad bezpiecznym prowadzeniem produkcji,
- kontrola procesu produkcji materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych,
- podejmowanie działań w celu poprawy jakości,
- kontrola przepływu surowców oraz nadzór nad ich magazynowaniem,
- realizacja planu produkcyjnego,
- planowanie zasobów ludzkich i harmonogramowanie czasu pracy,
- usprawnienia w zakresie poprawy wydajności i optymalizacji procesów,
- koordynacja stanowisk pracy na poszczególnych etapach produkcji,
- optymalizacja czasu pracy,
- kontrola bieżących kosztów produkcji i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji,
- sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji, zasobów ludzkich, przepływu wartości i materiałów,
- prowadzenie projektów inwestycyjnych,
- zarządzanie zespołem produkcyjnym (przeprowadzanie ocen pracowniczych, motywowanie pracowników, planowanie rozwoju).
Wymagania:- doświadczenie w pracy w branży tworzyw sztucznych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem kilkudziesięcioosobowym,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- umiejętność przeprowadzania audytów wewnętrznych,
- znajomość nowoczesnej metodologii i trendów w zarządzaniu procesami produkcji i jakością,
- praktyczna znajomość LEAN,
- znajomość przepisów przeciwpożarowych i BHP,
- samodzielność w działaniu,
- odporność na stres,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym klientem,
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna,
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- pracę w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- samodzielne, pełne wyzwań stanowisko pracy,
- pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach,
- stabilność zatrudnienia.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik obszaru produkcji (m/k) (tworzywa sztuczne)
Miejsce pracy: Oleśnica, Oława, Wrocław
Obowiązki:
- nadzór nad bezpiecznym prowadzeniem produkcji,
- kontrola procesu produkcji materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych,
- podejmowanie działań w celu poprawy jakości,
- kontrola przepływu surowców oraz nadzór nad ich magazynowaniem,
- realizacja planu produkcyjnego,
- planowanie zasobów ludzkich i harmonogramowanie czasu pracy,
- usprawnienia w zakresie poprawy wydajności i optymalizacji procesów,
- koordynacja stanowisk pracy na poszczególnych etapach produkcji,
- optymalizacja czasu pracy,
- kontrola bieżących kosztów produkcji i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji,
- sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji, zasobów ludzkich, przepływu wartości i materiałów,
- prowadzenie projektów inwestycyjnych,
- zarządzanie zespołem produkcyjnym (przeprowadzanie ocen pracowniczych, motywowanie pracowników, planowanie rozwoju).
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w branży tworzyw sztucznych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem kilkudziesięcioosobowym,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- umiejętność przeprowadzania audytów wewnętrznych,
- znajomość nowoczesnej metodologii i trendów w zarządzaniu procesami produkcji i jakością,
- praktyczna znajomość LEAN,
- znajomość przepisów przeciwpożarowych i BHP,
- samodzielność w działaniu,
- odporność na stres,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym klientem,
- konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna,
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- pracę w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- samodzielne, pełne wyzwań stanowisko pracy,
- pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach,
- stabilność zatrudnienia.