zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:247918

Key Account Manager (poultry sector)

Numer referencyjny: a0t4H00000gOzCeQAK

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Key Account Manager (poultry sector)
Miejsce pracy: Polska

Zakres obowiązków:
  • wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym,
  • nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie),
  • kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.),
  • współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy,
  • analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy,
  • prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie),
  • promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych).
Kluczowe umiejętności:
  • min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
  • praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
  • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie),
  • mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
  • pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo wielkopolskie lub województwo warmińsko-mazurskie, lub województwo dolnośląskie),
  • elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym,
  • pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym),
  • długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku),
  • narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager (poultry sector)

Miejsce pracy: Polska

Zakres obowiązków:
  • wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym,
  • nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie),
  • kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.),
  • współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy,
  • analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy,
  • prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie),
  • promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych).
Kluczowe umiejętności:
  • min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
  • praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
  • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie),
  • mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
  • pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo wielkopolskie lub województwo warmińsko-mazurskie, lub województwo dolnośląskie),
  • elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym,
  • pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym),
  • długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku),
  • narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama