ID:247918
Key Account Manager (poultry sector)
Numer referencyjny: a0t4H00000gOzCeQAK
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager (poultry sector)
Miejsce pracy: Polska
Zakres obowiązków:
- wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym,
- nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie),
- kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.),
- współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy,
- analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy,
- prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie),
- promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych).
Kluczowe umiejętności:
- min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
- praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
- wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem,
- motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie),
- mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność.
Oferujemy:- pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
- pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo wielkopolskie lub województwo warmińsko-mazurskie, lub województwo dolnośląskie),
- elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym,
- pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym),
- długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku),
- narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager (poultry sector)
Miejsce pracy: Polska
Zakres obowiązków:
- wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym,
- nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie),
- kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.),
- współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy,
- analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy,
- prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie),
- promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych).
Kluczowe umiejętności:
- min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
- praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
- wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem,
- motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie),
- mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
- pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo wielkopolskie lub województwo warmińsko-mazurskie, lub województwo dolnośląskie),
- elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym,
- pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym),
- długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku),
- narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych.