CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez
profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu
z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
KOGO POSZUKUJEMY: Junior Team Manager
Stawiamy na osoby, które są ambitne, potrafią odważnie mówić, ale też uważnie słuchać, mają entuzjazm do działania i potrafią nim inspirować innych, które chcą się rozwijać i stawiać sobie wysoką poprzeczkę.
TWOJE ZADANIA:
- zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
- nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- tworzenie raportów i ich analiza,
- odpowiedzialność za rozwój zespołu - monitorowanie wyników, motywowanie zespołu,
- coaching, odsłuchiwanie rozmów, dawanie feedbacku,
- współpraca z innymi działami w oddziale,
- współpraca z klientem zewnętrznym.
NASZE OCZEKIWANIA:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 15-osobowym,
- znajomość branży i specyfiki pracy call center,
- znajomość podstawowych wskaźników sprzedażowych i technik sprzedaży,
- umiejętności analityczne,
- zdolności przywódcze i silna orientacja na wyniki,
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i odpornośc na stres,
- orientacja na klienta,
- znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych,
- gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin.
DLA CIEBIE:
- atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
- profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- szeroki wachlarz benefitów,
- praca w przyjaznej atmosferze,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- niezbędne narzędzia do pracy.