Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier sprzedaży / Specjalista handlowy ds. przemysłu
Miejsce pracy: Rzeszów, Stalowa Wola, Sandomierz
Opis stanowiska:- aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie,
- obsługa stałych klientów na podległym terenie,
- przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych wynikających z budżetów firmy i planów przekazywanych przez przełożonego,
- stała analiza rynku i konkurencji.
Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziane elektrotechnika lub pokrewne),
- doświadczenie w sprzedaży w sektorze przemysłu,
- znajomość produktów z branży elektrotechnicznej,
- umiejętności negocjacyjne,
- znajomość rynku przemysłowego w powierzonym regionie,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia (podstawa + prowizja),
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- miejsce pracy: województwo podkarpackie (Rzeszów lub Stalowa Wola),
- bogaty pakiet socjalny.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier sprzedaży / Specjalista handlowy ds. przemysłu
Miejsce pracy: Rzeszów, Stalowa Wola, Sandomierz
Opis stanowiska:
- aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie,
- obsługa stałych klientów na podległym terenie,
- przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych wynikających z budżetów firmy i planów przekazywanych przez przełożonego,
- stała analiza rynku i konkurencji.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziane elektrotechnika lub pokrewne),
- doświadczenie w sprzedaży w sektorze przemysłu,
- znajomość produktów z branży elektrotechnicznej,
- umiejętności negocjacyjne,
- znajomość rynku przemysłowego w powierzonym regionie,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia (podstawa + prowizja),
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- miejsce pracy: województwo podkarpackie (Rzeszów lub Stalowa Wola),
- bogaty pakiet socjalny.