ID:243059
Inżynier sprzedaży/Product Manager
Numer referencyjny: a0t5800000ZsYLUAA3
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier sprzedaży/Product Manager
Miejsce pracy: Włocławek
Zakres obowiązków:- opracowywanie planów aktywności handlowej i marketingowej,
- bieżąca analiza działań konkurencji oraz monitoring rynku,
- zarządzanie i rozwój portfela produktowego firmy,
- utrzymywanie odpowiedniego wizerunku firmy,
- współpraca z dostawcami usług marketingowych.
Wymagania:- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1. rok),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętności handlowe,
- zaangażowanie w wykonywane zadania,
- otwartość,
- chęć rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych, ciekawych i przydatnych umiejętności.
Firma oferuje:- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy, np. w dziale marketingu,
- pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji rynkowej,
- zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- liczne profesjonalne szkolenia w kraju i zagranicą,
- dofinansowania do kursów czy studiów podyplomowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier sprzedaży/Product Manager
Miejsce pracy: Włocławek
Zakres obowiązków:opracowywanie planów aktywności handlowej i marketingowej,
bieżąca analiza działań konkurencji oraz monitoring rynku,
zarządzanie i rozwój portfela produktowego firmy,
utrzymywanie odpowiedniego wizerunku firmy,
współpraca z dostawcami usług marketingowych.
Wymagania:wykształcenie wyższe techniczne,
doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1. rok),
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
umiejętności handlowe,
zaangażowanie w wykonywane zadania,
otwartość,
chęć rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych, ciekawych i przydatnych umiejętności.
Firma oferuje:możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy, np. w dziale marketingu,
pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji rynkowej,
zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
liczne profesjonalne szkolenia w kraju i zagranicą,
dofinansowania do kursów czy studiów podyplomowych.