ID:258003
HR Generalist with Payroll
Numer referencyjny: a0t6N000000A1bTQAS
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Generalist with Payroll
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- zapewnianie wsparcia w szerokim zakresie ogólnych tematów HR pracownikom klienta i innym odpowiednim interesariuszom ze wszystkich pionach biznesowych w ramach funkcji HR,
- odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kadry płacowej w polskim podmiocie,
- ścisła współpraca z szefem działu kadr dla wyznaczonych krajów oraz z pracownikami HR z biura w Danii, a także z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych w trakcie transformacji i po jej zakończeniu w ramach codziennej działalności,
- zarządzanie wdrożeniami płac w nowych krajach i zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów oraz zgodności firmy z federalnymi, stanowymi i lokalnymi wymogami prawnymi poprzez badanie istniejących i nowych przepisów; egzekwowanie przestrzegania wymagań; doradzanie lokalnej i globalnej organizacji usług HR oraz partnerom outsourcingowym w zakresie potrzebnych działań,
- wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja procesów i danych płacowych - zarządzanie systemem płac i wspieranie szerszego biznesu; sprawdzanie poprawności płac i bycie punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań wewnętrznych i zewnętrznych,
- zapewnienie wysokiej jakości usług HR w procesach (np. zarządzanie pracownikami, płace, wynagrodzenia, świadczenia, nieobecność, pozyskiwanie talentów)
- przetwarzanie i koordynacja napływających zapytań oraz odpowiadanie na ogólne pytania HR,
- zrozumienie agendy biznesowej, komercyjnej, kulturowej i strategicznej oraz pomoc w kształtowaniu kultury i wartości organizacji oraz wcielanie ich w życie w przyszłości komunikowanie usług, inicjatyw i programów HR,
- wspieranie pracowników i menedżerów w zrozumieniu i przestrzeganiu polityk i wytycznych HR.
Wymagania:- ukończone studia wyższe w zakresie administracji biznesowej / finansów / HR, z certyfikatem z listy płac,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi HRIT,
- pasja do pracy z procesami kadrowymi, procesami płacowymi oraz wiedza na temat polskiego ustawodawstwa płacowego,
- międzynarodowe doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych na klienta o szerokiej złożoności - atut dodatkowy,
- terminowość w działaniu oraz doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, takimi jak Excel, Payroll Software i Integration Software. Dodatkową zaletą jest znajomość programu Workday,
- "ciekowość biznesowa" z nastawieniem skierowanym na zewnątrz i wyraźnym zainteresowaniem tym, co dzieje się w szerszych trendach rynkowych,
- Kierowanie się jakością i posiadanie analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
- wysoka motywacja, a także orientacja na zespół, umiejętność ustalania priorytetów i ich wdrażanie,
- świetne umiejętności komunikacyjne,
- sprawdzone umiejętności zarządzania interesariuszami - kontakt się z szeroką gamą ludzi, lokalnie i regionalnie,
- znajomość języka angielskiego i polskiego biegle w biznesie, inne języki europejskie są bardzo mile widziane.
Oferujemy:- umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy,
- pracę na stanowisku o globalnym, złożonym zasięgu,
- możliwość uczestnictwa w najnowocześniejszych i najbardziej aktualnych działaniach z zakresu HR,
- możliwość zdobycia cennej wiedzy i poszerzenia kompetencji,
- premię roczną i pakiet dodatkowych benefitów.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Generalist with Payroll
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:zapewnianie wsparcia w szerokim zakresie ogólnych tematów HR pracownikom klienta i innym odpowiednim interesariuszom ze wszystkich pionach biznesowych w ramach funkcji HR,
odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kadry płacowej w polskim podmiocie,
ścisła współpraca z szefem działu kadr dla wyznaczonych krajów oraz z pracownikami HR z biura w Danii, a także z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych w trakcie transformacji i po jej zakończeniu w ramach codziennej działalności,
zarządzanie wdrożeniami płac w nowych krajach i zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów oraz zgodności firmy z federalnymi, stanowymi i lokalnymi wymogami prawnymi poprzez badanie istniejących i nowych przepisów; egzekwowanie przestrzegania wymagań; doradzanie lokalnej i globalnej organizacji usług HR oraz partnerom outsourcingowym w zakresie potrzebnych działań,
wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja procesów i danych płacowych - zarządzanie systemem płac i wspieranie szerszego biznesu; sprawdzanie poprawności płac i bycie punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie wysokiej jakości usług HR w procesach (np. zarządzanie pracownikami, płace, wynagrodzenia, świadczenia, nieobecność, pozyskiwanie talentów)
przetwarzanie i koordynacja napływających zapytań oraz odpowiadanie na ogólne pytania HR,
zrozumienie agendy biznesowej, komercyjnej, kulturowej i strategicznej oraz pomoc w kształtowaniu kultury i wartości organizacji oraz wcielanie ich w życie w przyszłości komunikowanie usług, inicjatyw i programów HR,
wspieranie pracowników i menedżerów w zrozumieniu i przestrzeganiu polityk i wytycznych HR.
Wymagania:ukończone studia wyższe w zakresie administracji biznesowej / finansów / HR, z certyfikatem z listy płac,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi HRIT,
pasja do pracy z procesami kadrowymi, procesami płacowymi oraz wiedza na temat polskiego ustawodawstwa płacowego,
międzynarodowe doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych na klienta o szerokiej złożoności - atut dodatkowy,
terminowość w działaniu oraz doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, takimi jak Excel, Payroll Software i Integration Software. Dodatkową zaletą jest znajomość programu Workday,
"ciekowość biznesowa" z nastawieniem skierowanym na zewnątrz i wyraźnym zainteresowaniem tym, co dzieje się w szerszych trendach rynkowych,
Kierowanie się jakością i posiadanie analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
wysoka motywacja, a także orientacja na zespół, umiejętność ustalania priorytetów i ich wdrażanie,
świetne umiejętności komunikacyjne,
sprawdzone umiejętności zarządzania interesariuszami - kontakt się z szeroką gamą ludzi, lokalnie i regionalnie,
znajomość języka angielskiego i polskiego biegle w biznesie, inne języki europejskie są bardzo mile widziane.
Oferujemy:umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy,
pracę na stanowisku o globalnym, złożonym zasięgu,
możliwość uczestnictwa w najnowocześniejszych i najbardziej aktualnych działaniach z zakresu HR,
możliwość zdobycia cennej wiedzy i poszerzenia kompetencji,
premię roczną i pakiet dodatkowych benefitów.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.