zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:261445

HR Business Partner (k/m)

Numer referencyjny: a0t6N000000AeCiQAK

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. śląskie, Tychy

Data publikacji: 2021-11-29

 

Branża: Kadry / HR

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

HR Business Partner (k/m)
Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska:
  • wspieranie managerów i liderów produkcji, celem zapewnienia jak najlepszych standardów zarządzania oraz efektywności,
  • promowanie oraz rozwijanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa,
  • zarządzanie wdrożeniami oraz offboardingami pracowników,
  • realizacja planów rozwojowych oraz sukcesji pracowników,
  • wprowadzanie zmian organizacyjnych, budowanie zespołów, praca nad poprawą komunikacji,
  • weryfikacja wskaźników efektywności działu HR, wprowadzanie działań korygujących, wspieranie pracowników działu personalnego,
  • wypracowanie strategii HR, optymalizacja procesów biznesowych,
  • nadzór nad polityką Comp & Ben w przedsiębiorstwie,
  • wdrażanie projektów z obszaru HR - rekrutacja, rozwój ocen pracowniczych EB, etc. - wspieranie w tym zakresie managerów,
  • wypracowanie wysokiego poziomu komunikacji pomiędzy działami, pracownikami niezależnie od szczebla,
  • kontroling kosztów pracowniczych (wskaźniki, analizy, porównania rynkowe, propozycje zmian etc.),
  • zarządzanie komunikacją wewnętrzną z zakresu procedur, polityk HR,
  • zarządzanie nowymi, planowanymi i wdrażanymi projektami.
Wymagania stanowiska:
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1/B2 - warunek konieczny,
  • znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B1 - warunek konieczny,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (HR, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia, Psychologia w biznesie etc.),
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym,
  • wysoko rozwinięte kompetencje liderskie,
  • doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami HR (optymalizacje kosztowe, działania rozwojowe etc.),
  • procesowe podejście do realizacji powierzonych zadań,
  • znajomość narzędzi selekcji, rekrutacji, narzędzi rozwoju pracowników, analizy raportów,
  • doświadczenie we współpracy z kulturami krajów EMEA (m.in. Chiny, Niemcy),
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji oraz pracy w zespole,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i energia w działaniu
  • myślenie "out of box"
  • postawa "doer attitude".
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w strukturach pracodawcy,
  • umowę na 6-miesięczny okres próbny, później na czas nieokreślony,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia,
  • przejrzyste warunki premiowania, 20% premii rocznej,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • udział w rozwoju standardów w organizacji,
  • przyjazną atmosferę,
  • możliwość uczestniczenia w działaniach wspierających lokalną społeczność (CSR),
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego dzięki udziałowi w różnorodnych projektach
  • elastyczna możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach pomiędzy 07:00, a 09:00,
  • możliwość rozwoju zawodowego, pracy z różnymi kulturami,
  • wykorzystywanie języków w swojej codziennej pracy,
  • pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, paczki mikołajkowe, świąteczne,
  • dopłaty do karty sportowej Multisport,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • wsparcie przełożonego i współpracowników,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku.
Za proces rekrutacyjny odpowiada Specjalista Rekrutacji Aleksandra Świeca,

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



HR Business Partner (k/m)

Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska:wspieranie managerów i liderów produkcji, celem zapewnienia jak najlepszych standardów zarządzania oraz efektywności,
promowanie oraz rozwijanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa,
zarządzanie wdrożeniami oraz offboardingami pracowników,
realizacja planów rozwojowych oraz sukcesji pracowników,
wprowadzanie zmian organizacyjnych, budowanie zespołów, praca nad poprawą komunikacji,
weryfikacja wskaźników efektywności działu HR, wprowadzanie działań korygujących, wspieranie pracowników działu personalnego,
wypracowanie strategii HR, optymalizacja procesów biznesowych,
nadzór nad polityką Comp & Ben w przedsiębiorstwie,
wdrażanie projektów z obszaru HR - rekrutacja, rozwój ocen pracowniczych EB, etc. - wspieranie w tym zakresie managerów,
wypracowanie wysokiego poziomu komunikacji pomiędzy działami, pracownikami niezależnie od szczebla,
kontroling kosztów pracowniczych (wskaźniki, analizy, porównania rynkowe, propozycje zmian etc.),
zarządzanie komunikacją wewnętrzną z zakresu procedur, polityk HR,
zarządzanie nowymi, planowanymi i wdrażanymi projektami.


Wymagania stanowiska:znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1/B2 - warunek konieczny,
znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B1 - warunek konieczny,
wykształcenie wyższe kierunkowe (HR, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia, Psychologia w biznesie etc.),
kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym,
wysoko rozwinięte kompetencje liderskie,
doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami HR (optymalizacje kosztowe, działania rozwojowe etc.),
procesowe podejście do realizacji powierzonych zadań,
znajomość narzędzi selekcji, rekrutacji, narzędzi rozwoju pracowników, analizy raportów,
doświadczenie we współpracy z kulturami krajów EMEA (m.in. Chiny, Niemcy),
umiejętność budowania długotrwałych relacji oraz pracy w zespole,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i energia w działaniu
myślenie "out of box"
postawa "doer attitude".


Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w strukturach pracodawcy,
umowę na 6-miesięczny okres próbny, później na czas nieokreślony,
atrakcyjne warunki wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia,
przejrzyste warunki premiowania, 20% premii rocznej,
możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
udział w rozwoju standardów w organizacji,
przyjazną atmosferę,
możliwość uczestniczenia w działaniach wspierających lokalną społeczność (CSR),
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego dzięki udziałowi w różnorodnych projektach
elastyczna możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach pomiędzy 07:00, a 09:00,
możliwość rozwoju zawodowego, pracy z różnymi kulturami,
wykorzystywanie języków w swojej codziennej pracy,
pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, paczki mikołajkowe, świąteczne,
dopłaty do karty sportowej Multisport,
ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
wsparcie przełożonego i współpracowników,
pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku.


Za proces rekrutacyjny odpowiada Specjalista Rekrutacji Aleksandra Świeca,



Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama