ID:240280
HR Administartor
Numer referencyjny: a0t5800000OZbS8AAL
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Administartor
Miejsce pracy: Tczew
Obowiązki:- pełna obsługa kadrowa pracowników (sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników),
- wsparcie pracowników przy wypełnianiu dokumentów,
- przygotowanie upoważnień dotyczących przetwarzania danych osobowych i ich gromadzenia,
- utrzymywanie i archiwizowanie akt osobowych zgodnie z prawem,
- współpraca z zewnętrznymi partnerami (towarzystwa ubezpieczeń na życie i dostawcy usług medycznych),
- aktualizacja lokalnego systemu HR,
- obsługa i administracja benefitów,
- aktywna współpraca z działem HR.
Wymagania:- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
- doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych,
- wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do klienta zewnętrznego,
- wysoki poziom etyki,
- doskonałe umiejętności interpersonalne i zorientowanie na klienta,
- elastyczność i chęć do nauki,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność porozumiewania się w mowie i piśmie w języku angielskim.
Oferujemy:- pracę w przyjaznym i bezpiecznym środowisku,
- umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 roku,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i zmieniającej się międzynarodowej organizacji,
- możliwość rozwoju zawodowego, liczne szkolenia,
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, dofinansowanie dojazdów do pracy i cateringu.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR Administartor
Miejsce pracy: Tczew
Obowiązki:pełna obsługa kadrowa pracowników (sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników),
wsparcie pracowników przy wypełnianiu dokumentów,
przygotowanie upoważnień dotyczących przetwarzania danych osobowych i ich gromadzenia,
utrzymywanie i archiwizowanie akt osobowych zgodnie z prawem,
współpraca z zewnętrznymi partnerami (towarzystwa ubezpieczeń na życie i dostawcy usług medycznych),
aktualizacja lokalnego systemu HR,
obsługa i administracja benefitów,
aktywna współpraca z działem HR.
Wymagania:dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych,
wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do klienta zewnętrznego,
wysoki poziom etyki,
doskonałe umiejętności interpersonalne i zorientowanie na klienta,
elastyczność i chęć do nauki,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność porozumiewania się w mowie i piśmie w języku angielskim.
Oferujemy:pracę w przyjaznym i bezpiecznym środowisku,
umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 roku,
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i zmieniającej się międzynarodowej organizacji,
możliwość rozwoju zawodowego, liczne szkolenia,
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, dofinansowanie dojazdów do pracy i cateringu.