zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:254307

Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)

Numer referencyjny: a0t4H00000sNlqoQAC

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)
Miejsce pracy: Konin

Opis stanowiska:
  • planowanie i wdrażanie polityki handlowej i zakupowej,
  • przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych, zarządzanie kosztami operacyjnymi oddziału,
  • zapewnienie wysokich wyników sprzedaży poprzez rozwój rynku na podległym obszarze,
  • współpraca i budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, współtworzenie programów lojalnościowych,
  • dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów,
  • zarządzanie zespołem handlowców, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy zespołów,
  • odpowiedzialność za magazyn wysokiego składu,
  • bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do zarządu firmy,
  • współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • wymagane doświadczenie w dystrybucji produktów spożywczych,
  • bardzo dobra znajomość lokalnego rynku artykułów spożywczych,
  • doświadczenie w zarządzaniu działem handlowym oraz zakupowym,
  • znajomość zagadnień logistycznych oraz transportowych,
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem jednostki,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • mobilność i dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość obsługi systemów ERP oraz pakietu MS Office,
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.
Klient oferuje:
  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku,
  • pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pakiet socjalny oraz benefity pozapłacowe,
  • wdrożenie i wsparcie w nowych obowiązkach, szkolenia zawodowe,
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)

Miejsce pracy: Konin

Opis stanowiska:planowanie i wdrażanie polityki handlowej i zakupowej,
przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych, zarządzanie kosztami operacyjnymi oddziału,
zapewnienie wysokich wyników sprzedaży poprzez rozwój rynku na podległym obszarze,
współpraca i budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, współtworzenie programów lojalnościowych,
dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów,
zarządzanie zespołem handlowców, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy zespołów,
odpowiedzialność za magazyn wysokiego składu,
bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do zarządu firmy,
współpraca z innymi działami firmy.


Wymagania:wykształcenie wyższe,
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG,
wymagane doświadczenie w dystrybucji produktów spożywczych,
bardzo dobra znajomość lokalnego rynku artykułów spożywczych,
doświadczenie w zarządzaniu działem handlowym oraz zakupowym,
znajomość zagadnień logistycznych oraz transportowych,
umiejętność planowania i zarządzania budżetem jednostki,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
mobilność i dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
umiejętność analitycznego myślenia,
znajomość obsługi systemów ERP oraz pakietu MS Office,
posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.


Klient oferuje:stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku,
pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
pakiet socjalny oraz benefity pozapłacowe,
wdrożenie i wsparcie w nowych obowiązkach, szkolenia zawodowe,
narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).


Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama