ID:254307
Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)
Numer referencyjny: a0t4H00000sNlqoQAC
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)
Miejsce pracy: Konin
Opis stanowiska:- planowanie i wdrażanie polityki handlowej i zakupowej,
- przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych, zarządzanie kosztami operacyjnymi oddziału,
- zapewnienie wysokich wyników sprzedaży poprzez rozwój rynku na podległym obszarze,
- współpraca i budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, współtworzenie programów lojalnościowych,
- dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów,
- zarządzanie zespołem handlowców, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy zespołów,
- odpowiedzialność za magazyn wysokiego składu,
- bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do zarządu firmy,
- współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG,
- wymagane doświadczenie w dystrybucji produktów spożywczych,
- bardzo dobra znajomość lokalnego rynku artykułów spożywczych,
- doświadczenie w zarządzaniu działem handlowym oraz zakupowym,
- znajomość zagadnień logistycznych oraz transportowych,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem jednostki,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- mobilność i dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość obsługi systemów ERP oraz pakietu MS Office,
- posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.
Klient oferuje:- stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku,
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
- pakiet socjalny oraz benefity pozapłacowe,
- wdrożenie i wsparcie w nowych obowiązkach, szkolenia zawodowe,
- narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Dyrektor Hurtowni Spożywczej (m/k)
Miejsce pracy: Konin
Opis stanowiska:planowanie i wdrażanie polityki handlowej i zakupowej,
przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych, zarządzanie kosztami operacyjnymi oddziału,
zapewnienie wysokich wyników sprzedaży poprzez rozwój rynku na podległym obszarze,
współpraca i budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, współtworzenie programów lojalnościowych,
dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów,
zarządzanie zespołem handlowców, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy zespołów,
odpowiedzialność za magazyn wysokiego składu,
bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do zarządu firmy,
współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:wykształcenie wyższe,
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG,
wymagane doświadczenie w dystrybucji produktów spożywczych,
bardzo dobra znajomość lokalnego rynku artykułów spożywczych,
doświadczenie w zarządzaniu działem handlowym oraz zakupowym,
znajomość zagadnień logistycznych oraz transportowych,
umiejętność planowania i zarządzania budżetem jednostki,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
mobilność i dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
umiejętność analitycznego myślenia,
znajomość obsługi systemów ERP oraz pakietu MS Office,
posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.
Klient oferuje:stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku,
pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
pakiet socjalny oraz benefity pozapłacowe,
wdrożenie i wsparcie w nowych obowiązkach, szkolenia zawodowe,
narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.