ID:260274
Doradca techniczno-handlowy (m/k)
Numer referencyjny: a0t6N000000AZnvQAG
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy (m/k)
Miejsce pracy: Poznań, Swarzędz, Środa Wielkopolska, Września
Zakres obowiązków:- odwiedzanie nowych inwestycji,
- nawiązywanie i dążenie do złożenia oferty wynajmu, sprzedaży szalunków,
- cykliczne odwiedzanie klientów firmy,
- bieżące reagowanie na potrzeby klientów,
- obsługa systemu CRM.
Wymagania:- wykształcenie techniczne (preferowane wyższe budowlane),
- motywacja do pracy w terenie (90% czasu pracy),
- doświadczenie handlowe terenowe mile widziane,
- komunikatywność i współpraca w grupie,
- chęć nauki i zdobywania doświadczeń,
- kreatywność w działaniu, samodyscyplina i właściwa organizacja czasu pracy.
Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon komórkowy, auto służbowe,
- umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta,
- szkolenie stanowiskowe,
- wsparcie back office w codziennej pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy (m/k)
Miejsce pracy: Poznań, Swarzędz, Środa Wielkopolska, Września
Zakres obowiązków:odwiedzanie nowych inwestycji,
nawiązywanie i dążenie do złożenia oferty wynajmu, sprzedaży szalunków,
cykliczne odwiedzanie klientów firmy,
bieżące reagowanie na potrzeby klientów,
obsługa systemu CRM.
Wymagania:wykształcenie techniczne (preferowane wyższe budowlane),
motywacja do pracy w terenie (90% czasu pracy),
doświadczenie handlowe terenowe mile widziane,
komunikatywność i współpraca w grupie,
chęć nauki i zdobywania doświadczeń,
kreatywność w działaniu, samodyscyplina i właściwa organizacja czasu pracy.
Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie,
narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon komórkowy, auto służbowe,
umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta,
szkolenie stanowiskowe,
wsparcie back office w codziennej pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.