ID:268541
Digital marketing specialist (m/k)
Numer referencyjny: a0t6N000000mKeLQAU
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Digital marketing specialist (m/k)
Miejsce pracy: Polska
Obowiązki:
- opracowywanie, rozwijanie i realizacja kampanii w mediach cyfrowych,
- realizacja programów mediów cyfrowych i komunikacji na całym świecie, wsparcie dla lokalnych zespołów,
- tworzenie zaawansowanych komponentów Marketing Automation/e-mail marketingu w kampaniach marketingowych, w tym: planowanie kampanii mailingowych, tworzenie wiadomości e-mail HTML i tworzenie wiadomości e-mail na platformie Marketing Automation,
- współpraca i wsparcie zespołów marketingowych, realizacja celów biznesowych poprzez strategiczne projektowanie i rozwój kampanii w porozumieniu z branżą POD,
- korzystanie z narzędzi do zarządzania projektami online i komunikacji (Wrike i Teams) do pracy w środowisku Agile,
- edytowanie, optymalizacja i publikacja wiadomości e-mail - w tym obrazów, linków i wprowadzanie ulepszeń dotyczących poczty e-mail na platformie marketingowej,
- tworzenie raportów na potrzeby biznesowe przy użyciu danych z różnych źródeł - Eloqua, Community, Google Analytics i innych,
- mierzenie i analiza skuteczności kampanii Marketing Automation,
- tworzenie, zatwierdzanie i zarządzanie parametrami śledzenia kampanii, w szczególności UTM.
Wymagania stanowiska:
- ukończone studia wyższe związane z marketingiem lub innym pokrewnym kierunkiem,
- minimum 2 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym/Marketing Automation,
- doświadczenie z UTM,
- wiedza dotycząca praktyk automatyzacji marketingu,
- znajomość HTML,
- znajomość programu Google Analytics,
- znajomość taktyk, technik i strategii marketingowych typu business-to-business,
- wiedza na temat konfiguracji i zarządzania kampaniami, formularzami i segmentami,
- doświadczenie w zarządzaniu kontaktami, integracji aplikacji i CRM,
- znajomość platform dot. marketingu automation, np. Eloqua, Braze, Pardot, Marketo itp.,
- podstawowe umiejętności związane z różnymi technikami gromadzenia danych i pomiaru,
- biegła znajomość systemów zarządzania treścią internetową (SDL Tridion, Contentful itp.),
- umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemy
- umowę o pracę wraz z pakietem dodatkowych benefitów - prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta sportowa, karta lunchowa,
- premię roczną,
- możliwość pracy 100% zdalnej,
- pracę w międzynarodowym, rozwojowym środowisku,
- szansę na zdobycie cennego doświadczenia w firmie będącej liderem technologicznym na rynku polskim i światowym,
- pełne wdrożenie i niezbędne narzędzia pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Digital marketing specialist (m/k)
Miejsce pracy: Polska
Obowiązki:opracowywanie, rozwijanie i realizacja kampanii w mediach cyfrowych,
realizacja programów mediów cyfrowych i komunikacji na całym świecie, wsparcie dla lokalnych zespołów,
tworzenie zaawansowanych komponentów Marketing Automation/e-mail marketingu w kampaniach marketingowych, w tym: planowanie kampanii mailingowych, tworzenie wiadomości e-mail HTML i tworzenie wiadomości e-mail na platformie Marketing Automation,
współpraca i wsparcie zespołów marketingowych, realizacja celów biznesowych poprzez strategiczne projektowanie i rozwój kampanii w porozumieniu z branżą POD,
korzystanie z narzędzi do zarządzania projektami online i komunikacji (Wrike i Teams) do pracy w środowisku Agile,
edytowanie, optymalizacja i publikacja wiadomości e-mail - w tym obrazów, linków i wprowadzanie ulepszeń dotyczących poczty e-mail na platformie marketingowej,
tworzenie raportów na potrzeby biznesowe przy użyciu danych z różnych źródeł - Eloqua, Community, Google Analytics i innych,
mierzenie i analiza skuteczności kampanii Marketing Automation,
tworzenie, zatwierdzanie i zarządzanie parametrami śledzenia kampanii, w szczególności UTM.
Wymagania stanowiska:ukończone studia wyższe związane z marketingiem lub innym pokrewnym kierunkiem,
minimum 2 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym/Marketing Automation,
doświadczenie z UTM,
wiedza dotycząca praktyk automatyzacji marketingu,
znajomość HTML,
znajomość programu Google Analytics,
znajomość taktyk, technik i strategii marketingowych typu business-to-business,
wiedza na temat konfiguracji i zarządzania kampaniami, formularzami i segmentami,
doświadczenie w zarządzaniu kontaktami, integracji aplikacji i CRM,
znajomość platform dot. marketingu automation, np. Eloqua, Braze, Pardot, Marketo itp.,
podstawowe umiejętności związane z różnymi technikami gromadzenia danych i pomiaru,
biegła znajomość systemów zarządzania treścią internetową (SDL Tridion, Contentful itp.),
umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemyumowę o pracę wraz z pakietem dodatkowych benefitów - prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta sportowa, karta lunchowa,
premię roczną,
możliwość pracy 100% zdalnej,
pracę w międzynarodowym, rozwojowym środowisku,
szansę na zdobycie cennego doświadczenia w firmie będącej liderem technologicznym na rynku polskim i światowym,
pełne wdrożenie i niezbędne narzędzia pracy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.