ID:240632
Asystent/ka ds. administracyjnych
Numer referencyjny: a0t5800000FbraNAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji,
- prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań,
- sporządzanie raportów dla centrali firmy w języku angielskim,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- realizacja projektów zleconych przez zarząd,
- nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi.
Wymagania:- kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i podzielność uwagi,
- komunikatywność i otwartość,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- umiejętność planowania, ustalania priorytetów.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów,
- stabilne zatrudnienie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji,
prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań,
sporządzanie raportów dla centrali firmy w języku angielskim,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
realizacja projektów zleconych przez zarząd,
nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi.
Wymagania:kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
wykształcenie min. średnie,
umiejętność pracy pod presją czasu,
bardzo dobra organizacja czasu pracy i podzielność uwagi,
komunikatywność i otwartość,
samodzielność i inicjatywa w działaniu,
umiejętność planowania, ustalania priorytetów.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
pakiet benefitów,
stabilne zatrudnienie.