Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka zarządu i dyrektora generalnego
Miejsce pracy: Oleśnica, Wrocław
Obowiązki:- koordynacja pracy sekretariatu,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- prowadzenie korespondencji (tłumaczenia ustne oraz pisemne w języku angielskim),
- organizowanie i planowanie spotkań,
- prowadzenie kalendarza dyrektora generalnego,
- organizowanie wyjazdów służbowych,
- codzienna współpraca z dyrektorami i kierownikami działów,
- przygotowywanie raportów oraz analiz i prezentacji.
Wymagania:- mile widziane wykształcenie wyższe (wykształcenie średnie - must have),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość języka francuskiego będzie atutem (mile widziana),
- dobre umiejętności obsługi programów MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz urządzeń biurowych,
- dyskrecja oraz wysoka kultura osobista,
- samodzielność oraz umiejętności zarządzania czasem.
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną z naszym klientem,
- wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna,
- szkolenia wewnętrzne,
- możliwość rozwoju - podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w zespole profesjonalistów,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji.
Miejsce pracy: Oleśnica
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka zarządu i dyrektora generalnego
Miejsce pracy: Oleśnica, Wrocław
Obowiązki:- koordynacja pracy sekretariatu,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- prowadzenie korespondencji (tłumaczenia ustne oraz pisemne w języku angielskim),
- organizowanie i planowanie spotkań,
- prowadzenie kalendarza dyrektora generalnego,
- organizowanie wyjazdów służbowych,
- codzienna współpraca z dyrektorami i kierownikami działów,
- przygotowywanie raportów oraz analiz i prezentacji.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie wyższe (wykształcenie średnie - must have),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość języka francuskiego będzie atutem (mile widziana),
- dobre umiejętności obsługi programów MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz urządzeń biurowych,
- dyskrecja oraz wysoka kultura osobista,
- samodzielność oraz umiejętności zarządzania czasem.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawieraną z naszym klientem,
- wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna,
- szkolenia wewnętrzne,
- możliwość rozwoju - podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w zespole profesjonalistów,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji.
Miejsce pracy: Oleśnica