Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka w dziale HR
Miejsce pracy: Śrem, Środa Wielkopolska, Kościan
Obowiązki:- pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej i w nadzorze nad obiegiem informacji zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi firmy,
- wsparcie administracyjne fziału HR oraz Payroll,
- wsparcie procesów rekrutacyjnych redagowanie i publikacja ogłoszeń, umawianie spotkań, pomoc w selekcji CV,
- prowadzenie dokumentacji działu.
Wymagania:- znajomość języka angielskiego, wymagany poziom B1 (w mowie oraz piśmie),
- doświadczenie minimum 2-letnie na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin,
- komunikatywność, samodzielność, dokładność,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- doskonała organizacja pracy.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w międzynarodowym środowisku,
- pracę we firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Miejsce pracy: Śrem
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka w dziale HR
Miejsce pracy: Śrem, Środa Wielkopolska, Kościan
Obowiązki:
- pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej i w nadzorze nad obiegiem informacji zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi firmy,
- wsparcie administracyjne fziału HR oraz Payroll,
- wsparcie procesów rekrutacyjnych redagowanie i publikacja ogłoszeń, umawianie spotkań, pomoc w selekcji CV,
- prowadzenie dokumentacji działu.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego, wymagany poziom B1 (w mowie oraz piśmie),
- doświadczenie minimum 2-letnie na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin,
- komunikatywność, samodzielność, dokładność,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- doskonała organizacja pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w międzynarodowym środowisku,
- pracę we firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Miejsce pracy: Śrem