ID:238114
Asystent/ka dyrektora
Numer referencyjny: a0t5800000FZLgdAAH
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka dyrektora
Miejsce pracy: Elbląg
Obowiązki:- prowadzenie dokumentacji, spraw administracyjnych działu serwisu,
- obsługa korespondencji firmowej i projektowej,
- przygotowywanie protokołów, raportów oraz dokumentacji z realizacji projektu,
- koordynacja i nadzór prac w trakcie realizacji projektu (stacjonarnie i w terenie).
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (wykorzystywana w codziennej pracy),
- dobra praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office i Internetu,
- odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
- świetna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
- dyspozycyjność do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:- umowę o pracę (zatrudnienie zewnętrzne),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet szkoleń wdrożeniowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka dyrektora
Miejsce pracy: Elbląg
Obowiązki:prowadzenie dokumentacji, spraw administracyjnych działu serwisu,
obsługa korespondencji firmowej i projektowej,
przygotowywanie protokołów, raportów oraz dokumentacji z realizacji projektu,
koordynacja i nadzór prac w trakcie realizacji projektu (stacjonarnie i w terenie).
Wymagania:wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (wykorzystywana w codziennej pracy),
dobra praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office i Internetu,
odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
świetna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
dyspozycyjność do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:umowę o pracę (zatrudnienie zewnętrzne),
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pracę w międzynarodowym środowisku,
pakiet szkoleń wdrożeniowych.