ID:279138
Asystent/ka biura
Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ
Aktualnie dla naszego Klienta z branży technologicznej poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biuraZakres obowiązków: - obsługa administracyjna i organizacyjna biura projektowego,
- zamówienia artykułów biurowych oraz sprzętu IT,
- kontrola stanu faktycznego / inwentaryzacja środków trwałych,
- korespondencja kurierska i elektroniczna,
- nadzór nad dokumentacją pracowników (m.in. HR - rozliczenia delegacji itp.),
- przygotowanie i edycja dokumentów w MS Office, np. specyfikacje, protokoły, raporty,
- komunikacja z zarządcą nieruchomości dot. biura spółki i spraw bieżących,
- zarzadzanie tematem szkoleń dla działu w Zgorzelcu,
- współpraca w temacie organizacji targów pracy, kontaktów z uczelniami wyższymi,
- współpraca z działami oddelegowującymi pracowników za granicę – rezerwacja lotów dla działu serwisowego.
Wymagania: - mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- sumienność, samodzielność i zaangażowanie,
- wysoki poziom kultury osobistej i rozwinięte zdolności komunikacyjne.
Oferujemy: - umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
- elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową ( ok 2-3 dni fizycznie w biurze w Zgorzelcu),
- pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży,
- możliwość zdobywania doświadczenia i poznania funkcjonowania organizacji pracy o strukturach międzynarodowych,
- pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388
Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ
![](https://www.mmimir.nu/view/1336729)
Aktualnie dla naszego Klienta z branży technologicznej poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biura
Zakres obowiązków:
obsługa administracyjna i organizacyjna biura projektowego,
zamówienia artykułów biurowych oraz sprzętu IT,
kontrola stanu faktycznego / inwentaryzacja środków trwałych,
korespondencja kurierska i elektroniczna,
nadzór nad dokumentacją pracowników (m.in. HR - rozliczenia delegacji itp.),
przygotowanie i edycja dokumentów w MS Office, np. specyfikacje, protokoły, raporty,
komunikacja z zarządcą nieruchomości dot. biura spółki i spraw bieżących,
zarzadzanie tematem szkoleń dla działu w Zgorzelcu,
współpraca w temacie organizacji targów pracy, kontaktów z uczelniami wyższymi,
współpraca z działami oddelegowującymi pracowników za granicę – rezerwacja lotów dla działu serwisowego.
Wymagania:
mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym,
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
dobra znajomość pakietu MS Office,
bardzo dobra organizacja pracy,
sumienność, samodzielność i zaangażowanie,
wysoki poziom kultury osobistej i rozwinięte zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową ( ok 2-3 dni fizycznie w biurze w Zgorzelcu),
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży,
możliwość zdobywania doświadczenia i poznania funkcjonowania organizacji pracy o strukturach międzynarodowych,
pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388
Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ