zmień miasto
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:279138

Asystent/ka biura

Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ

Aktualnie dla naszego Klienta z branży technologicznej poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka biura

Zakres obowiązków:
  • obsługa administracyjna i organizacyjna biura projektowego,
  • zamówienia artykułów biurowych oraz sprzętu IT,
  • kontrola stanu faktycznego / inwentaryzacja środków trwałych,
  • korespondencja kurierska i elektroniczna,
  • nadzór nad dokumentacją pracowników (m.in. HR - rozliczenia delegacji itp.),
  • przygotowanie i edycja dokumentów w MS Office, np. specyfikacje, protokoły, raporty,
  • komunikacja z zarządcą nieruchomości dot. biura spółki i spraw bieżących,
  • zarzadzanie tematem szkoleń dla działu w Zgorzelcu,
  • współpraca w temacie organizacji targów pracy, kontaktów z uczelniami wyższymi,
  • współpraca z działami oddelegowującymi pracowników za granicę – rezerwacja lotów dla działu serwisowego.

Wymagania:
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym,
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • sumienność, samodzielność i zaangażowanie,
  • wysoki poziom kultury osobistej i rozwinięte zdolności komunikacyjne.

Oferujemy:
  • umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
  • elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową ( ok 2-3 dni fizycznie w biurze w Zgorzelcu),
  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży,
  • możliwość zdobywania doświadczenia i poznania funkcjonowania organizacji pracy o strukturach międzynarodowych,
  • pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388

Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ
Aktualnie dla naszego Klienta z branży technologicznej poszukujemy osób na stanowisko:



Asystent/ka biura



Zakres obowiązków:

obsługa administracyjna i organizacyjna biura projektowego,
zamówienia artykułów biurowych oraz sprzętu IT,
kontrola stanu faktycznego / inwentaryzacja środków trwałych,
korespondencja kurierska i elektroniczna,
nadzór nad dokumentacją pracowników (m.in. HR - rozliczenia delegacji itp.),
przygotowanie i edycja dokumentów w MS Office, np. specyfikacje, protokoły, raporty,
komunikacja z zarządcą nieruchomości dot. biura spółki i spraw bieżących,
zarzadzanie tematem szkoleń dla działu w Zgorzelcu,
współpraca w temacie organizacji targów pracy, kontaktów z uczelniami wyższymi,
współpraca z działami oddelegowującymi pracowników za granicę – rezerwacja lotów dla działu serwisowego.




Wymagania:

mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym,
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
dobra znajomość pakietu MS Office,
bardzo dobra organizacja pracy,
sumienność, samodzielność i zaangażowanie,
wysoki poziom kultury osobistej i rozwinięte zdolności komunikacyjne.




Oferujemy:

umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową ( ok 2-3 dni fizycznie w biurze w Zgorzelcu),
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży,
możliwość zdobywania doświadczenia i poznania funkcjonowania organizacji pracy o strukturach międzynarodowych,
pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych.




Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388



Numer referencyjny: a0t6N00000AxzULQAZ
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama