zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:260337

Asystent/ka Zarządu

Numer referencyjny: a0t6N000000AcWyQAK

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie, Elbląg

Data publikacji: 2021-10-18

 

Branża: Administracja biurowa

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Elbląg

Obowiązki:
  • wsparcie bieżącej pracy dyrektora działu serwisu oraz managerów działów,
  • współpraca z kierownictwem organizacji serwisu w ramach zakresu uzgodnionego z dyrektorem serwisu,
  • wsparcie w prowadzeniu terminarza spotkań i zadań przełożonego,
  • organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.),
  • sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, raportowanie spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w postaci notatek ze spotkań,
  • przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego oraz przygotowywanie prezentacji wg potrzeb,
  • rezerwacja sal konferencyjnych,
  • prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych działu serwisu,
  • organizacja i udział w spotkaniach koordynacyjnych,
  • organizację i udział w zebraniach, konferencjach oraz spotkaniach służbowych,
  • nadzór nad materiałami reprezentacyjnymi, materiałami biurowymi i artykułami spożywczymi (zakupy, koordynacja stanu ilościowego),
  • dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego,
  • koordynacja firm zewnętrznych obsługujących biuro na zasadach umów z podwykonawcami/poddostawcami.
Wymagania:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (wykorzystywana w codziennej pracy),
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
  • świetna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
  • dyspozycyjność do częstych podróży służbowych,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę z pakietem dodatkowych benefitów,
  • dodatkową premię roczną,
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Elbląg

Obowiązki:wsparcie bieżącej pracy dyrektora działu serwisu oraz managerów działów,
współpraca z kierownictwem organizacji serwisu w ramach zakresu uzgodnionego z dyrektorem serwisu,
wsparcie w prowadzeniu terminarza spotkań i zadań przełożonego,
organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.),
sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, raportowanie spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w postaci notatek ze spotkań,
przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego oraz przygotowywanie prezentacji wg potrzeb,
rezerwacja sal konferencyjnych,
prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych działu serwisu,
organizacja i udział w spotkaniach koordynacyjnych,
organizację i udział w zebraniach, konferencjach oraz spotkaniach służbowych,
nadzór nad materiałami reprezentacyjnymi, materiałami biurowymi i artykułami spożywczymi (zakupy, koordynacja stanu ilościowego),
dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego,
koordynacja firm zewnętrznych obsługujących biuro na zasadach umów z podwykonawcami/poddostawcami.


Wymagania:doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (wykorzystywana w codziennej pracy),
wykształcenie wyższe,
dobra praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
świetna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
dyspozycyjność do częstych podróży służbowych,
prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:umowę o pracę z pakietem dodatkowych benefitów,
dodatkową premię roczną,
możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama