ID:241277
Asystent/ka HR
Numer referencyjny: a0t5800000OahxfAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka HR
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:- prowadzenie i archiwizacja akt osobowych,
- rozliczanie czasu pracy pracowników,
- sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy,
- wprowadzanie danych pracowników do programu kadrowo-płacowego,
- kierowanie na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne,
- prowadzenie kart szkoleń ogólnych i stanowiskowych w zakresie BHP i ppoż.,
- ustalanie uprawnień do: urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego,
- wystawianie zaświadczeń pracownikom.
Wymagania:- bardzo dobra znajomość rozliczania czasu pracy (warunek konieczny),
- znajomość przepisów prawa pracy,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),
- znajomość programu kadrowo-płacowego (mile widziana).
Oferujemy:- umowę o pracę na 1/2 etatu,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale HR,
- możliwość korzystania z pakietu świadczeń pozafinansowych (pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe),
- zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej z możliwością przejścia bezpośrednio do pracy w firmie naszego klienta.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka HR
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:prowadzenie i archiwizacja akt osobowych,
rozliczanie czasu pracy pracowników,
sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy,
wprowadzanie danych pracowników do programu kadrowo-płacowego,
kierowanie na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne,
prowadzenie kart szkoleń ogólnych i stanowiskowych w zakresie BHP i ppoż.,
ustalanie uprawnień do: urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego,
wystawianie zaświadczeń pracownikom.
Wymagania:bardzo dobra znajomość rozliczania czasu pracy (warunek konieczny),
znajomość przepisów prawa pracy,
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),
znajomość programu kadrowo-płacowego (mile widziana).
Oferujemy:umowę o pracę na 1/2 etatu,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale HR,
możliwość korzystania z pakietu świadczeń pozafinansowych (pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe),
zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej z możliwością przejścia bezpośrednio do pracy w firmie naszego klienta.