zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243818

Asystent biura zarządu (k/m)

Numer referencyjny: a0t5800000Zt2iYAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent biura zarządu (k/m)
Miejsce pracy: Nadarzyn

Obowiązki:
  • pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków prezesa zarządu do spraw innowacji (projekty w zakresie digital transformation),
  • zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych),
  • tworzenie prezentacji i harmonogramów wizyt,
  • przygotowywanie protokołów i weryfikowania uzgodnień ze spotkań i telekonferencji,
  • gromadzenie cyklicznych raportów/ analiz/ dokumentacji na potrzeby informacji zarządczej oraz sprawozdawczości z centralą w Niemczech,
  • koordynacja projektów wewnętrznych (np. optymalizacji procesów) oraz międzynarodowych (np. rozszerzania portfela produktów),
  • codzienna koordynacja przepływu informacji i współpracy pomiędzy zarządem, a interesariuszami,
  • realizacja podstawowych działań marketingowych (krótkie artykuły na social media).
  • wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych,
  • prowadzenie sekretariatu, w tym: prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją,
  • wsparcie w organizacji eventów firmowych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • biegła umiejętność obsługi MS Office (m.in. MS Excel, Word, Power Point),
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 3 lata,
  • orientacja na klienta wewnętrznego i wysoki poziom komunikatywności,
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
  • bardzo dobrej organizacja pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • atrakcyjną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
  • pakiet benefitów pozapłacowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Asystent biura zarządu (k/m)

Miejsce pracy: Nadarzyn

Obowiązki:pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków prezesa zarządu do spraw innowacji (projekty w zakresie digital transformation),
zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych),
tworzenie prezentacji i harmonogramów wizyt,
przygotowywanie protokołów i weryfikowania uzgodnień ze spotkań i telekonferencji,
gromadzenie cyklicznych raportów/ analiz/ dokumentacji na potrzeby informacji zarządczej oraz sprawozdawczości z centralą w Niemczech,
koordynacja projektów wewnętrznych (np. optymalizacji procesów) oraz międzynarodowych (np. rozszerzania portfela produktów),
codzienna koordynacja przepływu informacji i współpracy pomiędzy zarządem, a interesariuszami,
realizacja podstawowych działań marketingowych (krótkie artykuły na social media).
wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych,
prowadzenie sekretariatu, w tym: prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją,
wsparcie w organizacji eventów firmowych.


Wymagania:wykształcenie wyższe,
biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
biegła umiejętność obsługi MS Office (m.in. MS Excel, Word, Power Point),
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 3 lata,
orientacja na klienta wewnętrznego i wysoki poziom komunikatywności,
samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
bardzo dobrej organizacja pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
umiejętność współpracy w zespole,
wysoki poziom kultury osobistej,
prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:atrakcyjną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
pakiet benefitów pozapłacowych.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama