ID:252968
Asystent / Asystentka w dziale HR
Numer referencyjny: a0t4H00000sNU2rQAG
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka w dziale HR
Miejsce pracy: Września, Słupca, Swarzędz
Zakres obowiązków:- tworzenie dokumentów do urzędów w celu zatrudnienia obcokrajowców,
- udział w rekrutacjach,
- nadzorowanie pracowników agencyjnych, kontakt z agencją pracy tymczasowej,
- tworzenie teczek akt osobowych.
Wymagania:- biegła znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2/C1 - warunek konieczny),
- umiejętność współpracy w grupie,
- odporność na sytuacje stresowe,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- biegła obsługa komputera, w tym programu Excel,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:- umowę o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00,
- atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
- pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym,
- przyjazną atmosferą,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka w dziale HR
Miejsce pracy: Września, Słupca, Swarzędz
Zakres obowiązków:tworzenie dokumentów do urzędów w celu zatrudnienia obcokrajowców,
udział w rekrutacjach,
nadzorowanie pracowników agencyjnych, kontakt z agencją pracy tymczasowej,
tworzenie teczek akt osobowych.
Wymagania:biegła znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2/C1 - warunek konieczny),
umiejętność współpracy w grupie,
odporność na sytuacje stresowe,
bardzo dobra organizacja pracy,
biegła obsługa komputera, w tym programu Excel,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:umowę o pracę,
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00,
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym,
przyjazną atmosferą,
możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.