zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:238076

Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego

Numer referencyjny: a0t5800000FayavAAB

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Tychy

Obowiązki:
  • prace biurowe związane z procesem przygotowywania ofert,
  • współpraca z handlowcami i doradcami technicznymi,
  • administrowanie i wprowadzanie danych do systemu,
  • prowadzenie bieżącej obsługi klientów zgodnie z ustaloną polityką firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie (kierunek elektryczny lub pokrewny); mile widziane osoby po technikum elektrycznym,
  • znajomość podstaw branży elektrotechnicznej,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze SAP (nie jest to warunek konieczny),
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, w zespole profesjonalistów,
  • szeroki wachlarz szkoleń,
  • umowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
  • elastyczny czas pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Tychy

Obowiązki:prace biurowe związane z procesem przygotowywania ofert,
współpraca z handlowcami i doradcami technicznymi,
administrowanie i wprowadzanie danych do systemu,
prowadzenie bieżącej obsługi klientów zgodnie z ustaloną polityką firmy.


Wymagania:wykształcenie minimum średnie (kierunek elektryczny lub pokrewny); mile widziane osoby po technikum elektrycznym,
znajomość podstaw branży elektrotechnicznej,
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność,
mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze SAP (nie jest to warunek konieczny),
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.


Oferujemy:możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, w zespole profesjonalistów,
szeroki wachlarz szkoleń,
umowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
elastyczny czas pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama