ID:238076
Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego
Numer referencyjny: a0t5800000FayavAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:- prace biurowe związane z procesem przygotowywania ofert,
- współpraca z handlowcami i doradcami technicznymi,
- administrowanie i wprowadzanie danych do systemu,
- prowadzenie bieżącej obsługi klientów zgodnie z ustaloną polityką firmy.
Wymagania:- wykształcenie minimum średnie (kierunek elektryczny lub pokrewny); mile widziane osoby po technikum elektrycznym,
- znajomość podstaw branży elektrotechnicznej,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze SAP (nie jest to warunek konieczny),
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, w zespole profesjonalistów,
- szeroki wachlarz szkoleń,
- umowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
- elastyczny czas pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Asystentka działu wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:prace biurowe związane z procesem przygotowywania ofert,
współpraca z handlowcami i doradcami technicznymi,
administrowanie i wprowadzanie danych do systemu,
prowadzenie bieżącej obsługi klientów zgodnie z ustaloną polityką firmy.
Wymagania:wykształcenie minimum średnie (kierunek elektryczny lub pokrewny); mile widziane osoby po technikum elektrycznym,
znajomość podstaw branży elektrotechnicznej,
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność,
mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze SAP (nie jest to warunek konieczny),
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, w zespole profesjonalistów,
szeroki wachlarz szkoleń,
umowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmy,
elastyczny czas pracy.