ID:241021
Asystent/Asystentka działu sprzedaży
Numer referencyjny: a0t5800000OZg1MAAT
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Asystentka działu sprzedaży
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:- współpraca z kierownikiem i handlowcami,
- przekierowanie części poczty np. controlling-rabaty, konsultacje z kierownikiem,
- opracowywanie danych obrotowych,
- kontrolowanie urlopów,
- zatwierdzanie i rozliczanie delegacji,
- przygotowanie prezentacji,
- analiza CRM - przygotowanie danych przed spotkaniami,
- umawianie spotkań,
- przygotowywanie danych z SAP,
- informacje o inwestycjach,
- prace biurowe: rozliczanie delegacji, faktur i innych dokumentów, potwierdzenia udziału w szkoleniach itp.
Wymagania:- zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- znajomość narzędzi - Excel, Power Point,
- umiejętność prowadzenia "szybkich, konstruktywnych rozmów telefonicznych".
Oferujemy:- pracę na 3/4 etatu,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00-15:00,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez APT (docelowo przejęcie bezpośrednio przez firmę),
- możliwości rozwoju,
- pracę w przyjaznej atmosferze w zespole gotowym wesprzeć w każdej sytuacji.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Asystentka działu sprzedaży
Miejsce pracy: Tychy
Obowiązki:współpraca z kierownikiem i handlowcami,
przekierowanie części poczty np. controlling-rabaty, konsultacje z kierownikiem,
opracowywanie danych obrotowych,
kontrolowanie urlopów,
zatwierdzanie i rozliczanie delegacji,
przygotowanie prezentacji,
analiza CRM - przygotowanie danych przed spotkaniami,
umawianie spotkań,
przygotowywanie danych z SAP,
informacje o inwestycjach,
prace biurowe: rozliczanie delegacji, faktur i innych dokumentów, potwierdzenia udziału w szkoleniach itp.
Wymagania:zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
znajomość narzędzi - Excel, Power Point,
umiejętność prowadzenia "szybkich, konstruktywnych rozmów telefonicznych".
Oferujemy:pracę na 3/4 etatu,
pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00-15:00,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez APT (docelowo przejęcie bezpośrednio przez firmę),
możliwości rozwoju,
pracę w przyjaznej atmosferze w zespole gotowym wesprzeć w każdej sytuacji.