ID:271902
Analityk procesów biznesowych (m/k)
Numer referencyjny: a0t6N000000mx0EQAQ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk procesów biznesowych (m/k)
Miejsce pracy: Polska
Obowiązki:- odpowiedzialność za wspieranie inicjatyw, prowadzących do ulepszenia systemu i procesów w zespole operacyjnym,
- wspieranie zespołu operacyjnego w projektowaniu, budowaniu i wdrażaniu nowej platformy Configure, Price, Quote (CPQ), jak również we wspieraniu innych inicjatyw wewnętrznych.
- identyfikowanie i weryfikowanie potrzeb biznesowych klientów wewnętrznych i zainteresowanych oraz znajdowanie rozwiązań problemów,
- ścisła współpraca ze sferą sprzedażową, zakupową, logistyczną oraz IT,
- zbieranie wymagań biznesowych i przygotowywanie dokumentacji będącej podstawą dalszych prac w zakresie zmian systemowych,
- uczestnictwo w projekcie CPQ, w procesie biznesowym, projektowaniu systemu, testowaniu, dokumentacji i szkoleniu,
- uczestnictwo w warsztatach/spotkaniach dotyczących projektowania i reorganizacji procesu CPQ, udział w zbieraniu wymagań i współpraca z innymi działami, aby zapewnić, że wszystkie wpływy są brane pod uwagę,
- udział w testowaniu systemu i tworzeniu dokumentacji,
- wsparcie zespołu Global Order Management zlokalizowanego w Polsce w zakresie inicjatyw wewnętrznych (przetwarzanie zamówień sprzedaży i usług, zarządzanie danymi serwera, utrzymywanie danych klientów).
Wymagania:- wykształcenie: stopień licencjata - minimum,
- płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- doświadczenie w dziale zakupów lub w dziale sprzedaży - 2 lata - mile widziane,
- zdolność do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, które wspierają globalne standardy i polityki przy jednoczesnym poszukiwaniu wydajności,
- zdolność do zrozumienia funkcji partnerów biznesowych i rozważenia wpływu projektu na wszystkie grupy w celu uzyskania optymalnego rozwiązania,
- silne umiejętności interpersonalne, koncentracja na zespole i zdolność do pracy w zespołach wielofunkcyjnych,
- zdolność do efektywnego ustalania priorytetów i wykonywania zadań, dostosowując się do zmieniających się priorytetów, wymagań i harmonogramów,
- silne umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej.
Oferujemy:- umowę o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- premię roczną oraz pakiet dodatkowych benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, karta sportowa Mulisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie,
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w określonej dziedzinie,
- ciekawe, pełne wyzwań stanowisko.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk procesów biznesowych (m/k)
Miejsce pracy: Polska
Obowiązki:odpowiedzialność za wspieranie inicjatyw, prowadzących do ulepszenia systemu i procesów w zespole operacyjnym,
wspieranie zespołu operacyjnego w projektowaniu, budowaniu i wdrażaniu nowej platformy Configure, Price, Quote (CPQ), jak również we wspieraniu innych inicjatyw wewnętrznych.
identyfikowanie i weryfikowanie potrzeb biznesowych klientów wewnętrznych i zainteresowanych oraz znajdowanie rozwiązań problemów,
ścisła współpraca ze sferą sprzedażową, zakupową, logistyczną oraz IT,
zbieranie wymagań biznesowych i przygotowywanie dokumentacji będącej podstawą dalszych prac w zakresie zmian systemowych,
uczestnictwo w projekcie CPQ, w procesie biznesowym, projektowaniu systemu, testowaniu, dokumentacji i szkoleniu,
uczestnictwo w warsztatach/spotkaniach dotyczących projektowania i reorganizacji procesu CPQ, udział w zbieraniu wymagań i współpraca z innymi działami, aby zapewnić, że wszystkie wpływy są brane pod uwagę,
udział w testowaniu systemu i tworzeniu dokumentacji,
wsparcie zespołu Global Order Management zlokalizowanego w Polsce w zakresie inicjatyw wewnętrznych (przetwarzanie zamówień sprzedaży i usług, zarządzanie danymi serwera, utrzymywanie danych klientów).
Wymagania:wykształcenie: stopień licencjata - minimum,
płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
doświadczenie w dziale zakupów lub w dziale sprzedaży - 2 lata - mile widziane,
zdolność do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, które wspierają globalne standardy i polityki przy jednoczesnym poszukiwaniu wydajności,
zdolność do zrozumienia funkcji partnerów biznesowych i rozważenia wpływu projektu na wszystkie grupy w celu uzyskania optymalnego rozwiązania,
silne umiejętności interpersonalne, koncentracja na zespole i zdolność do pracy w zespołach wielofunkcyjnych,
zdolność do efektywnego ustalania priorytetów i wykonywania zadań, dostosowując się do zmieniających się priorytetów, wymagań i harmonogramów,
silne umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej.
Oferujemy:umowę o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
premię roczną oraz pakiet dodatkowych benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, karta sportowa Mulisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie,
możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w określonej dziedzinie,
ciekawe, pełne wyzwań stanowisko.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.