ID:251892
Accounts Payable Specialist / Młodszy księgowy AP (m/k)
Numer referencyjny: a0t4H00000knr7DQAQ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Accounts Payable Specialist / Młodszy księgowy AP (m/k)
Miejsce pracy: Kraków, Poland
Obowiązki:- procesowanie faktur (PO i non-PO),
- uzgadnianie sald z klientami,
- odpowiadanie na zapytania klientów/kontrahentów,
- przygotowywanie cotygodniowych płatności,
- raportowanie,
- udział w zamknięciach miesiąca.
Wymagania:- wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe,
- 1-2-letnie doświadczenie w administracji finansowej (najlepiej w międzynarodowych strukturach, np. SSC/BPO),
- znajomość MS Office w tym bardzo dobra Excel,
- znajomość SAP mile widziana,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń w globalnej korporacji,
- możliwość pracy zdalnej,
- prywatną opiekę medyczną (w tym oferty dla członków rodziny),
- ubezpieczenie na życie,
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane doświadczenie i umiejętności oraz inne korzyści finansowe, takie jak roczna premia i wewnętrzny program zakupu akcji.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Accounts Payable Specialist / Młodszy księgowy AP (m/k)
Miejsce pracy: Kraków, Poland
Obowiązki:procesowanie faktur (PO i non-PO),
uzgadnianie sald z klientami,
odpowiadanie na zapytania klientów/kontrahentów,
przygotowywanie cotygodniowych płatności,
raportowanie,
udział w zamknięciach miesiąca.
Wymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe,
1-2-letnie doświadczenie w administracji finansowej (najlepiej w międzynarodowych strukturach, np. SSC/BPO),
znajomość MS Office w tym bardzo dobra Excel,
znajomość SAP mile widziana,
zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń w globalnej korporacji,
możliwość pracy zdalnej,
prywatną opiekę medyczną (w tym oferty dla członków rodziny),
ubezpieczenie na życie,
atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane doświadczenie i umiejętności oraz inne korzyści finansowe, takie jak roczna premia i wewnętrzny program zakupu akcji.